Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

slikking rundt penishode,(veldig følsom der) dra`n samtidig som du suger, en liten slikke runde nedom nøttene er heller ikke å forakte

ikke at jeg har organet som passer til spørsmålet,men en ting jeg har forstått er at en jevn rytme med hånden er viktig og når han holder på å komme, ikke stopp og bruk hånden om du tar vekk munnen, dingsen trenger ikke å presses så langt inn som mulig, ikke så frykktelig mange som tenner på brekkninger ol*flire*

Du bør begynne forsiktig og rolig, ikke suge med engang, og ikke gå løs direkte på hodet, i hvertfall ikke med annet enn tunga.

Slikke skaftet, rundt hodet, ballene, området rett under ballene, oppover, nedover, og alt det der, og til slutt kan man forsiktig suge, men ikke hardt i starten, bare forsiktig. Ert, slikk ballene litt igjen, nedover skaftet, osv osv.

Altså heter første delen av suginga for slikking, ikke suging.

Etterhvert kan man konsentrere seg mer om sugingen, og da begynner man selvsagt veldig forsiktig, og etterhvert mer intensivt, En hånd som runker litt, kiler ballene osv, er selvsagt heller ikke å forrakte.

Det er samme trikset som gjelder både gutter og jenter. Begynn rolig, ert, og etterhvert kan man gå hardere og hardere til verks.

En god avsugning er enorm trivsel!

Du bør begynne forsiktig og rolig, ikke suge med engang, og ikke gå løs direkte på hodet, i hvertfall ikke med annet enn tunga.

Slikke skaftet, rundt hodet, ballene, området rett under ballene, oppover, nedover, og alt det der, og til slutt kan man forsiktig suge, men ikke hardt i starten, bare forsiktig. Ert, slikk ballene litt igjen, nedover skaftet, osv osv.

Altså heter første delen av suginga for slikking, ikke suging.

Etterhvert kan man konsentrere seg mer om sugingen, og da begynner man selvsagt veldig forsiktig, og etterhvert mer intensivt, En hånd som runker litt, kiler ballene osv, er selvsagt heller ikke å forrakte.

Det er samme trikset som gjelder både gutter og jenter. Begynn rolig, ert, og etterhvert kan man gå hardere og hardere til verks.

En god avsugning er enorm trivsel!

Noen..eh.jeg kjenner *øhmf*

Tenner volsomt på å ta den i munnen midt under sammleiet, da handler det om begjær og er liten plass for forsiktig lirk og slikking, det har noe med smaken av seg selv og lyst og gudene vet hva og gjøre, når man er godt igang er det ok å eh..peise litt på uten ytteligere oppvarming for egen nytelses skyld?

Altså min veninne øh..lurer, jeg fantasere som sagt kun om misjonær og øyenkontakt..og venter på den rette.

Tenner volsomt på å ta den i munnen midt under sammleiet, da handler det om begjær og er liten plass for forsiktig lirk og slikking, det har noe med smaken av seg selv og lyst og gudene vet hva og gjøre, når man er godt igang er det ok å eh..peise litt på uten ytteligere oppvarming for egen nytelses skyld?

Altså min veninne øh..lurer, jeg fantasere som sagt kun om misjonær og øyenkontakt..og venter på den rette.

Jaja, jeg selvsagt helt enig med deg. Alt til sin tid, men jeg tenkte sånn generelt helt i starten av akten.

Det er klart at det er dritt ditt om hun f.eks.hopper av å suger litt, eventuelt ber deg komme opp fordi hun vil "smake" litt, og vil hun ha den i munnen like før jeg kommer så dør jeg ikke av den grunn.. dvs, jeg har hørt at folk synes det er ok :) , men alt til sin tid :)

Jeg selvsagt enig med deg i at når man suges i en sånn situasjon så er det ikke rom for å "stare på nytt" med forsiktighet. Da er det bare å kline til :)

Da er også rask runking mens hun suger jævla trivsel, og jeg har også hørt at.. eh.. sånn deep throut opplegg er ganske digg :)

Alt til sin tid, og forandring fryder alltid :)

Annonse

ikke at jeg har organet som passer til spørsmålet,men en ting jeg har forstått er at en jevn rytme med hånden er viktig og når han holder på å komme, ikke stopp og bruk hånden om du tar vekk munnen, dingsen trenger ikke å presses så langt inn som mulig, ikke så frykktelig mange som tenner på brekkninger ol*flire*

Thank God for shaved balls, sier jeg bare... Ikke sant gutter?! Ikke bare vi jenter som skal shave :P

Oppvarming er uten tvil helt unødvendig i en slik situasjon og jeg ville absolutt ikke hatt peising eller fantastisk deilige tungetriks midt i et samleie. 5 sekund og orgasme vet du.

Hva med nedkjøling, to isbiter i munnen og to isbiter i handa til å kjøle ned ballene. Hadde passet helt perfekt, tror jeg.

Oppvarming er uten tvil helt unødvendig i en slik situasjon og jeg ville absolutt ikke hatt peising eller fantastisk deilige tungetriks midt i et samleie. 5 sekund og orgasme vet du.

Hva med nedkjøling, to isbiter i munnen og to isbiter i handa til å kjøle ned ballene. Hadde passet helt perfekt, tror jeg.

det er jo noe av det sexikste som finnes å merke at noen kommer,synes nå jeg... er det noen lov som sier at man ikke kan fortsette en runde til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...