Gå til innhold

Ekstrem tannlegeskrekk.....

Anbefalte innlegg

kent1365380359

HJELP!!! Jeg har ekstrem tannlegeskrekk, og jeg vet at jeg må til tannlege. Er det noen som har noen veldig gode tips å komme med. Jeg er så redd at bare tannlegen skal ta bilde begynner jeg å gråte. Jeg trenger hjelp NÅ.Er veldig takknemlig til den som kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65784-ekstrem-tannlegeskrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kent!

Jeg vet hva du går gjennom hver gang du bare tenker tannlege.. Jeg var helt gal når jeg kom til tannlegen Gråt og kjeftet.. har slått også...(rødmer med tanken) :) Det førte til at jeg ikke var til tannlege på 7 år. Til slutt så måtte jeg gå pga store smerter, jeg var så heldig at jeg kom til en fyr som tok mine plager alvorlig, han ga meg valium de første 5 gangene og nå kan jeg gå dit uten.. så jeg anbefaler deg å ringe litt rundt å få time til noen som har spesialisert seg på oss som har skrekk.. (Grunnen til min tannlege skrekk er at jeg har veldige følsome nerver og at jeg aldri har fått nok bedøvelse..nå kan jeg endelig gå smertefritt til tannlegen...)

Lykke til

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65784-ekstrem-tannlegeskrekk/#findComment-298716
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...