Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det ble et langt spørsmål dette. Operert aortaventil 1998 trente meg helt frisk igjen gikk mil på mil ble nesten bedre enn jeg noen gang har vært jobbet doble vakter mai og juni men fikk infeksjon juni/juli 1999 og reoperert. Jeg lå i respirator 1 uke på Rikshospitalet og 3 uker i Skien, juli og august 1999 på grunn av infeksjon. Jeg sliter med venstre håndledd og høyre ankel en professor sa på Riksh juli 2000 at jeg kunne ha ligget i en feil stilling i respiratoren som jeg ikke merket selv, ettersom jeg lå i koma med en slange i halsen. Jeg har vært hos nevrolog og han sa at det ikke var noen feil med håndledd og ankel han mente jeg var sykelig opptatt av sykdommen min men er det noe rart at jeg er opptatt av den jeg er en arbeidsnarkoman men jeg er veldig plaget med ankelen, jeg vil så gjerne trene meg opp igjen som jeg gjorde etter forrige operasjon 1998 men ankelen smerter og dovner bort det virker som at jeg har vrikket ankelen etter en stunds gåing.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6580-respirator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom

Svar til Joho.

Det er et år siden du klarte deg gjennom den alvorlige infeksjonen i din hjerteventil. Forløpet etter en slik komplisert prosedyre vil hos noen medføre komplikasjoner som det tar lang tid å bli kvitt. Noen komplikasjoner etterlater permanente skader eller defekter.

Det høres tross alt ut som om du har kommet langt på vei i din opptrening også denne gangen. Det er mulig at du ikke blir kvitt alt som plager deg, og det vil kunne koste deg endel krefter og psykisk styrke å akseptere det. Hvis det ikke kan påvises noen behandlingstrengende skade hos deg, vil du oppnå det beste resultatet ved å akseptere denne situasjonen, og fortsette treningen og rehabiliteringen av deg selv. Jeg ser ofte forbausende og gledelige resultater hos pasienter som er i samme båt som deg.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6580-respirator/#findComment-34777
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...