Gå til innhold

Anbefalte innlegg

..har vært sammen med typen i litt over et år,vi har det kjempe fint sammen..Men jeg merker at jo lengre tid det går,jo mer sjalu og usikker blir jeg,hvis han danser med andre jenter etc.Han har en veldig god venninne som han snakker med alt om, vet at hun har vært(el. er)interesert i han og at de har hatt sex før min tid..hun ringer et par ganger om dagen for å snakke om ingenting.Før synes jeg bare at det var kos at han har mange venner av begge kjønn..Vil jo ikke være sammen med han 24timer i døgnet heller..Han har alltid vært litt mer sjalu og usikker enn meg,men nå føler jeg at dette har snudd.

Aldri vært så gla i noen før,el.så redd for å miste noen. Tror jeg blir litt usikker i og med at han er så populær,"kvinne bedåreren"..MEN vil ikke gå rundt å tenke på hva som muligens kan skje når jeg egentlig vet at ingen ting vil skje, stoler jo på han..men deter den stygge tvilen....Noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan slutte med dette tullet? Typen har vært slik han og,men dette har blitt bedre etter at vi har snakket om det og tatt tiden til hjelp, ettersom han har vanskelig for å stole på folk.. Heeelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65814-sjalu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Det er ofte det man finner tiltrekkende med personen når man blir forelsket som senere blir et irritasjonsmoment..

Du likte sikkert at han var så utadvent, danset med alle(og deg) og var veldig sosial.

Selvsagt bør du være den "nærmeste" når det gjelder sosialt nettverk hvis dere er i et seriøst forhold -og ikke tidligere venninner. Men husk også at de hadde god kontakt før.. og føler du deg truet av det, er det derfor du ikke liker at han har nære jentevenner?

Når det gjelder flørting er det normalt å være sjalu. Jeg mener, man har godt å føle seg "litt" usikker innimellom. MEN BARE LITT! Man må selvsagt vite at partneren vet hvor grensen går og aldri vill krysse den. Jeg er av den mening at hvis man stoler på hverandre er det ingen grunn til å være sjalu. Sånn må jeg ha det ihvertfall for jeg er sosial, liker å flørte -MEN tråkker aldri over grensen fordi det kunne ikke ramle meg inn.

Jeg håper dere kan snakke om det sånn at du kan få tillit til han og slappe av. Hvis det er deg han vil ha kan du heller stå med et skadefro smil neste gang han danser med en dame og tenke "men det er meg han går hjem med -synd for deg!".

lykke til:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65814-sjalu/#findComment-298907
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...