Gå til innhold

Hvor mange partnere ? ;)

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Sånn i forhold til statistikk, hvor mange kan vi gange den med for å komme på ditt nivå?

Du vet at du trekker opp. *erter igjen*

Pøh! Pass deg eller så kaller jeg deg for flyfilla permanent:)

Telles dildoene? I såfall har jeg tre ONS og to langvarige, uforpliktende bruk&skyll-forhold og et forhold av stor betydning. *smiler og er fornøyd*

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

16

• tigertrollet

16

• SierDuDet

4

• spirito

1

Mest aktive i denne tråden

Pøh! Pass deg eller så kaller jeg deg for flyfilla permanent:)

Telles dildoene? I såfall har jeg tre ONS og to langvarige, uforpliktende bruk&skyll-forhold og et forhold av stor betydning. *smiler og er fornøyd*

Hahahahahahaaaa!!!

Har du TRE ubrukelige dildoer?

Du burde avertere dem alle, og ikke bare den skumle, svarte... *ler*

ja, jeg har ikke pult så mange. Ser ikke på det som noe sport. Om jeg er under gjennomsnittet burde da ikke ha noe å si for at du skulle svare da.

Har vært i lange forhold, gud forby. Jeg burde komme meg ut å pule mest mulig så jeg når opp til deg,rufsetufsa. Så kan vi sitte oss ned og sammenligne.

Herreh....

Jada, det er fint at du ikke har hatt mange. Men det er jo ingen andre enn folk med få som kunne startet en slik diskusjon.

Skulle en som har hatt mange ha spurt: "Hvor mange har du hatt? Jeg har hatt 122 stk, vært i et forhold, og 30 uforpliktende."

De aller fleste fra midten av tyveårene har hatt flere enn de vil oppgi, derfor tror jeg det blir dårlig med svar.

Men det var en morsom tråd, mente ikke å gjøre deg sur, men kan du forstå meg?

Annonse

tigertrollet

Hahahahahahaaaa!!!

Har du TRE ubrukelige dildoer?

Du burde avertere dem alle, og ikke bare den skumle, svarte... *ler*

Jeg jobber meg gjennom Cupido-katalogen må vite *gliser*

Det ene var forresten en sånn "lykkeamulett" til å ha rundt halsen som et smykke.. *råflirer*.. Jeg syns jeg ser meg ute på byen, hengende over bardisken når jeg kommer til å vri øøørlite på "amuletten" ..og duracellen kobler inn;) Nope.

Ja, presset ble for stort. Han har jo tross alt et seriøst rykte å ivareta her inne.. *humrer*

Et seriøst rykte?

Med de erfaringene når det gjelder oral-sex, (han kan jo mer om kroppen min enn jeg kan selv;-)), går jeg ikke på den dårlige med 22 stk.

Menmen. Jeg sa jo at alle over 100 kommer til å tie. *smiler*

Jeg jobber meg gjennom Cupido-katalogen må vite *gliser*

Det ene var forresten en sånn "lykkeamulett" til å ha rundt halsen som et smykke.. *råflirer*.. Jeg syns jeg ser meg ute på byen, hengende over bardisken når jeg kommer til å vri øøørlite på "amuletten" ..og duracellen kobler inn;) Nope.

Med den ville du hvertfall fått oppmerksomhet nok.

Men det er kanskje ikke oppmerksomhet fra slibrige, eldre, desperate menn klokken 10 på tre du er ute etter?

Eller?

tigertrollet

Et seriøst rykte?

Med de erfaringene når det gjelder oral-sex, (han kan jo mer om kroppen min enn jeg kan selv;-)), går jeg ikke på den dårlige med 22 stk.

Menmen. Jeg sa jo at alle over 100 kommer til å tie. *smiler*

Innrømte han 22 altså? hmm.

Over hundre?? Nei, nå får du snakke for deg selv. Har da hatt tid til å få meg en utdanning, jobbe og vært i et langvarig forhold. Du er ikke snau. Hold smella på deg! ..elller forresten; hva med deg -hvor mange sifre kom du opp i??

tigertrollet

Med den ville du hvertfall fått oppmerksomhet nok.

Men det er kanskje ikke oppmerksomhet fra slibrige, eldre, desperate menn klokken 10 på tre du er ute etter?

Eller?

Been there.. Har vært en del ute på byen i edru tilstand, og det ti-på-tre-spillet er jo bare ufattelig komisk *flirer* gutta som går fra dame til dame etter han får avslag -og den han står og nikliner med i taxikøa vet selvsagt ikke at hun var nr. 8....

:-)

Innrømte han 22 altså? hmm.

Over hundre?? Nei, nå får du snakke for deg selv. Har da hatt tid til å få meg en utdanning, jobbe og vært i et langvarig forhold. Du er ikke snau. Hold smella på deg! ..elller forresten; hva med deg -hvor mange sifre kom du opp i??

Fem. Så da har jeg tre igjen til resten av livet. Deretter må jeg begynne runda med de samme, gamle, trauste igjen.

*smiler*

Been there.. Har vært en del ute på byen i edru tilstand, og det ti-på-tre-spillet er jo bare ufattelig komisk *flirer* gutta som går fra dame til dame etter han får avslag -og den han står og nikliner med i taxikøa vet selvsagt ikke at hun var nr. 8....

Konklusjon: Begynn å kline tidligere. Var det litt logisk?

Annonse

Men ei jente som kliner med en fyr i taxi-køen, har vel sikkert hatt sin dose klining på byen selv... :-)

tigertrollet

Konklusjon: Begynn å kline tidligere. Var det litt logisk?

Eller være litt mer selektiv før du begynner å kline. *kveler gamle minner*

Hvis ikke så havner du fort opp på en 4*"normalt" antall skulle jeg tro. Og det holder jeg meg for god for faktisk:)

Eller være litt mer selektiv før du begynner å kline. *kveler gamle minner*

Hvis ikke så havner du fort opp på en 4*"normalt" antall skulle jeg tro. Og det holder jeg meg for god for faktisk:)

Fire på en kveld? Ikke verst.

Jeg må se meg slått med mine to eller tre i mine yngre dager.

Nå ser jeg hvorfor du har et behov for å ta igjen på andre jenter, kall meg flyfille hvis det hjelper følelsene dine. :-)

tigertrollet

Fire på en kveld? Ikke verst.

Jeg må se meg slått med mine to eller tre i mine yngre dager.

Nå ser jeg hvorfor du har et behov for å ta igjen på andre jenter, kall meg flyfille hvis det hjelper følelsene dine. :-)

Hæ??? Fire på en kveld? Nei, ikke denne jenta gitt.. Men yngre dager hadde sin sjarm på sin måte.. Husker en bygdefest hvor jeg ble dritings på HB før bandet hadde begynnt å spille, fant en utsøkt sjarmerende bygdegutt, klinte, ble dårlig, gikk ut og spydde, og fortsatte å kline på typen:) Det sier forresten mer om han når jeg tenker meg om *ler*

tigertrollet

Jada, det er fint at du ikke har hatt mange. Men det er jo ingen andre enn folk med få som kunne startet en slik diskusjon.

Skulle en som har hatt mange ha spurt: "Hvor mange har du hatt? Jeg har hatt 122 stk, vært i et forhold, og 30 uforpliktende."

De aller fleste fra midten av tyveårene har hatt flere enn de vil oppgi, derfor tror jeg det blir dårlig med svar.

Men det var en morsom tråd, mente ikke å gjøre deg sur, men kan du forstå meg?

Bra svar, tufsa. Det er jo sant det:)

Man må se det over år -og hvor mange år man har vært seksuelt aktiv tross alt.

Er man 30 og har vært s.aktiv i 14 år så kan man dele de 122 på 14 og få..ca.8-9 i året.. Hmm. Det ble litt mye for meg det gitt. Du verden, tufsa! *imponert*

tigertrollet

Fem. Så da har jeg tre igjen til resten av livet. Deretter må jeg begynne runda med de samme, gamle, trauste igjen.

*smiler*

Å hjelp; er det sånn statistikken var? Du må spare, tufsa. Du har sikkert noen du kan stryke av de tidligere sånn at du gjør plass til nye??

Det er lov.. har jeg hørt;)

1) Hvor mange faste forhold ?

Mmmh, teller fjortiskjærestene? Isåfall har jeg hatt syv "forhold" (mellom jeg var 12 og 15 år...ikkeno sex eller noe alvorlig). Hvis bare "de ordentlige" forholdene teller, så har jeg hatt ett (still going).

2) Hvor mange ONS ?

Ingen!

3) Hvor mange uforpliktende elskere?

Ingen der heller, men kjæresten min er en god elsker han ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...