Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er en mann i tredveårene som de siste årene har vært veldig plaget med ansiktssvette. Har også siden puberteten vært plaget med uvanlig mye svette i armhulene. Jeg er klar over at det har sammenheng med min mentale tilstand (har alltid hatt sosial angst i mer og mindre grad som jeg jobber aktivt med og får profesjonell hjep med). Men selv i mine bedre perioder svetter jeg uvanlig mye. Problemet med ansiktsvette plager meg så mye at det hemmer meg mht yrkesvalg og lignende. Jeg vil gjøre noe med problemet, jeg har på en måte kapitulert mht å få 100 % kontroll over angsten, det tror jeg dessverre aldri at jeg klarer. Svette-problemet kan bare ikke styre livet mitt lenger. Jeg har lest om de kirurgiske inngrep (for ansiktssvette) som utføres på dette området, kan det anbefales?? Har noen evt. erfaringer???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6583-hyperhidrose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Erfaringene er litt blandet,men mange har hatt stor glede av dette.Du bør drøfte dette inngående med den legen som kjenner deg best,slik at fordeler og ulemper nøye kan vurderes på bakgrunn av det underliggende problemet.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6583-hyperhidrose/#findComment-33543
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...