Gjest tania Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 er det noen her som har gått det, og som kan fortell meg litt om hvordan året var. Hva tjener forresten en med.sekretær? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den sorte dame Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hei! Jeg gikk ikke på Næringsakademiet, men på MI. Ble ferdig nå i juni, og har fått meg akkurat den jobben jeg ville ha...med litt flaks:o) Jeg har fått på et legekontor, ville helst jobbe litt med laboratorie også... Det er nok lettest å få seg jobb på sykehus, men der blir det mye skriving (journaler, epikriser ol.) Begynnerlønnen på sykehus er vel rundt lønnstrinn 20-23, jeg var tilbudt en jobb på Ullevål til lønnstrinn 21. Så fikk jeg drømmejobben da, og får jobbe med akkurat det jeg vil og lønnstrinn 26-27, så det var jo digg! Det er en spennende utdannelse i alle fall... lykke til... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.