Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor langt inn i et forhold bør man gå før man forteller de tre magiske ordene?

Min eks sa de til meg ca 8 ganger i fjor sommer, men sinden eg ikke følte det samme så sa eg det ikke tilbake, nå derimot med han typen eg har nå så mener eg det, men det blir liksom så falut dersom han ikke gjør det.

Få høre noen romantiske historier om når dere fikk høre/sa det til en dere var glad i;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65879-eg-elsker-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

optimisten2002

Heisann!

Skal helse å sei a det er eit lite delikat tema i enkelte tilfeller. eg var hodestups forelska i ei jente.. og det virka som ho var det i meg og... iallefall så avlsuttet hun kvar einaste melding neste med dei tre orda. eg gjorde d også men ikkje så ofte.. brukte som oftest: gla i deg.

men d spørst da om ho meinte d eller såg på det som noke par berre seier til kvarandre. for det gjekk ikkje mange dagane etter at ho sist hadde sagt det så slo ho opp og vart sammens med ein anna to dager etterpå..

kansje seier vi det sånn uten videre fordi i er redde for at partneren skal tru at du egentlig ikkje liker han/ho?

men eg er for at skal man sei det skal man MEINE det..

å elske er å vise kjærlighet. kjærlighet er noe helt annet en forelskelse.. dei kjem og går. kjærlighet bygger seg opp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65879-eg-elsker-deg/#findComment-298645
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...