Gå til innhold

trofast?

Anbefalte innlegg

wonderwhy1365380359
Skrevet

gitt følgende forhistorie:

Kvinne ble sammen med forrige mann mens han var gift..hun var utro på slutten av ekteskapet med 2 menn..hvorav den ene også var hennes elsker før ekteskap nr 2 og på slutten av dette og frem til hun møtte potensielle ektemann 3. Nå har hun SMS og mail kontakt med denne mannen.

..ville du følt deg trygg på at hun vil være trofast?

Skrevet

nei, Tror jeg ville hatt problemer her. Men skal mann bygge broer må mann legge fortiden bak seg. muligheten må jo være å få henne til å avslutte kontakten med eks. elskeren

tigertrollet
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke.

Det kan selvsagt være bakgrunner til utroskap som gjør at jeg faktisk kan forstå det, men etter gjentatte sidesprang; NEI.

:-)

pinga1365380359
Skrevet

nei, Tror jeg ville hatt problemer her. Men skal mann bygge broer må mann legge fortiden bak seg. muligheten må jo være å få henne til å avslutte kontakten med eks. elskeren

Tror ikke det, men så kjenner jeg jo ikke personene det gjelder heller....

Skrevet

hm...vanskelig. Jeg personlig ville ikke ha følt meg trygg. Har du snakket med henne om dette da? Er dere liberale, og hun vil ha en ekstra senge kompis, ville det jo vært fritt frem for deg å få deg ei på si =)

Gjest Kartoffel
Skrevet

kast henne på dør...

Det samme tenkte jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...