Gå til innhold

hard to get eller??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg gjor så!:) og gla for det!

Det viste sitt gjorde det og'...

Det finnes uansett en mellomting.

De billige får seg kanskje mange ligg, men that's it. Det er trossalt ikke sikkert gutter vil ha dem til noe mer.

De alt for kostbare blir mer en utfordring for veldig mange gutter, og til slutt blir det et prosjekt i seg selv å få dere, de får dere ditt de vil ha dere, og dumper dere.

Kjenner flere ufølsomme kryp som er sånn.

Trikset er en mellomting, og rett og slett det å være deg selv.

Gjest ittkje underteikna

Det finnes uansett en mellomting.

De billige får seg kanskje mange ligg, men that's it. Det er trossalt ikke sikkert gutter vil ha dem til noe mer.

De alt for kostbare blir mer en utfordring for veldig mange gutter, og til slutt blir det et prosjekt i seg selv å få dere, de får dere ditt de vil ha dere, og dumper dere.

Kjenner flere ufølsomme kryp som er sånn.

Trikset er en mellomting, og rett og slett det å være deg selv.

Nemlig!!:)

Da ble vi enige da!

Nemlig!!:)

Da ble vi enige da!

Ja, bortsett at du tror jeg er billig, noe jeg kan avkrefte på det sterkeste.

Jeg er alt for kravstor i forhold til mitt eget beste i forhold til forhold, men det skyldes selvsagt at jeg ikke forelsker seg for lett.

Er trossalt heller singel enn å gå inn i noe jeg ikke er helt sikker på at jeg vil.

Sex er en annen ting, og et vesentlig behov - selv når man ikke er i noe forhold.

Gjest ittkje underteikna

Ja, bortsett at du tror jeg er billig, noe jeg kan avkrefte på det sterkeste.

Jeg er alt for kravstor i forhold til mitt eget beste i forhold til forhold, men det skyldes selvsagt at jeg ikke forelsker seg for lett.

Er trossalt heller singel enn å gå inn i noe jeg ikke er helt sikker på at jeg vil.

Sex er en annen ting, og et vesentlig behov - selv når man ikke er i noe forhold.

"Jeg foretrekker de billige tøytene." sitat SierDuDet

beklager at jeg misforstod da!!

hehe...

neida nå skal jeg slutte! Fatter poenget ditt!og er enig!!:)

"Jeg foretrekker de billige tøytene." sitat SierDuDet

beklager at jeg misforstod da!!

hehe...

neida nå skal jeg slutte! Fatter poenget ditt!og er enig!!:)

Hehe, den første der var en spøk, altså! :)

Jeg ville aldri hatt en "billig tøyte" i et forhold, bare så det er sagt :)

Men definisjonen av en "billig tøyte" er kanskje ikke det samme for meg og deg. Jeg mener en som feier over forskjellige gutter hele tiden, uten skrupler, og ikke en som liker en gutt og ikke er hard to get i forhold til han, om du forstår!

Velvel.. god helg, lykke til med guttene, håper du fikk noen tips her, og ikke gjør noe jeg ville ha gjort :)

Annonse

Jamen hvis dere virkelig er intresert i en jente så er det vell litt kjekt at dere må "kjempe" litt???

JEG liker når guttene er kostbare av seg og bittelitt avisende!! det er sånne jeg vil ha! ikke de billige småguttene som blandt annet sitter her på DOL!

tar dere hva dere får, tar jentene dere får også hva de får.. ehhh

Kaller du noen billige og lette å få?

Med den tonen der, tør jeg VEDDE på at ikke du hadde klart å få noen av dem!

Det er snakk om hva man vil.

Er det for et knull så funker det ikke å være for kostbar, da gidder ikke gutten mer.

Er det for noe mer så er det greit å måtte prøve litt i forhold til å date litt osv, men dersom du er kostbar på en måte som gjør at vi ikke vet om du er interessert, da skygger i hvertfall jeg banen fram til du tar initiativet.

Om vi småguttene her er billige vet du egentlig fint lite om utifra hva vi skriver her.

hvor fikk hun den fra? det må da være grenser for frekkhet... tror hun at vi slår oss til ro med hva som helst? skal vi gi ha en omgang, verbal sådan?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...