Gå til innhold

Slutt pga geografisk avstand

Anbefalte innlegg

Gjest lei seg

Kjæresten og jeg har gjort det slutt selv om vi er veldig glad i hverandre. Hovedårsaken er at vi bor for langt fra hverandre, og pendlingen tapper for mye krefter. Ingen av oss har anledning til å flytte på flere år. Samtidig er vi begge slik at vi trenger og ønsker mye nærhet i et kjæresteforhold, og det blir umulig å få til da.

Er det noen som har vært i samme situasjon, og som kan gi litt trøst, det føles jo litt meningsløst på en måte å bryte når begge to fortsatt er veldig glad i hverandre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65945-slutt-pga-geografisk-avstand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg er i samme situasjon som deg! Bare at _jeg_ mente at det kunne gå bra med avstanden, mens han ikke orket det.(han slo opp)Jeg mente jo at hvis han virkelig er glad i meg kunne han ofret det! og det var tross alt han som reiste!!

men det tar veldig på og ha et sånn et avstandsforhold, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde klart et år til sånn..Nå vet ikke jeg hvor gammel du er og om dere hadde vært sammen lenge,men jeg tenker slik at jeg er 18 år-nå skal jeg ut og leve livet og gjør alt det jeg ikke kunne gjort hvis jeg hadde vært sammen med Anders!

Det blir nok håpløst for deg de første månedene men etter hvert vil du nok komme litt og litt over det :)

Jeg har valgt å bryte kontakten med han for å komme over han! enkelt er det ikke!

Gi det litt tid og du vil klare dette!! :)

Lykke til

Stor klem fra fishbone

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...