Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nullemor

Hei Margreth!

Tusen takk. Har du ikke fått mailen min der jeg skrev om tvillingene da? Sendte ul-bilde og alt..Hvis du ikke har fått, skal jeg skrive deg en ny. Er så mye surr med denna dritt-pc'n *unnskyld* her for tiden. Vi må kjøpe ny harddisk for det er så liten plass at vi knapt kan motta vanlig mail lenger..

Håper alt er bra med deg?

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65981-til-nullemor/#findComment-300365
Del på andre sider

Hei Margreth!

Tusen takk. Har du ikke fått mailen min der jeg skrev om tvillingene da? Sendte ul-bilde og alt..Hvis du ikke har fått, skal jeg skrive deg en ny. Er så mye surr med denna dritt-pc'n *unnskyld* her for tiden. Vi må kjøpe ny harddisk for det er så liten plass at vi knapt kan motta vanlig mail lenger..

Håper alt er bra med deg?

Klem,

Hei på deg Nullemor.

Tror nok du veksler meg med en annen for vi har aldri mailet før...

Jeg ønsker deg fortsatt lykke lykke til og denne gangen skal det gå bra vet du!

Med meg går allt bra (bortsett fra at jeg har fått vondt i halsen ++ - så jeg holder meg hjemme!). Jeg er nå 17+5 og gleder (gruer) meg til neste ul i slutten av august.

Det er kjempefint at du får så bra oppfølging med ul hver uke - godt å vite at du blir tatt vare på!

Klem igjen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65981-til-nullemor/#findComment-303142
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...