Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Hvordan står det til, nå er jeg virkelig spent. Har forstått at du er i syden en eller annen plass. Jeg er jo i en slags lykkerus om dagen, selv om det er like nervepirrende å gå på do hver eneste gang. Skrekken sitter i, vet du.

Hvor langt er du på vei nå, katheinka! På mandag er jeg nøyaktig 6 uker, og da skal jeg faktisk på en kontroll etter overstimuleringen jeg var innlagt for. Tror ikke de kan se noe så tidlig, så jeg håper at Braut har tid til meg uken etter. Når var du der?

Velkommen hjem - for det er vel ikke så lenge til?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66008-til-katheinka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Hei på deg og gratulerer så masse med graviditeten!! I dag er det mandag, det betyr at du er seks uker på veg - og jeg, jeg er akkurat 11 uker på veg i dag. Det føles bedre å si at jeg nå er i 12. uke, for da blir liksom alt så mye tryggere...

Jeg var hos Braut da jeg var sju uker og to dager på veg, og da så vi jo klart og tydelig hjertet som slo. Tror nok han kan se fostersekken(e) hos deg nå, men kanskje det er litt for tidlig til å se så mye mer?

Dette er første dag på jobb, og jeg har offentliggjort at jeg er gravid. Har ikke så lett for å tie stille, det er jo så kjekt! Er i fin form, ikke kvalm, bare litt trøtt. Løper ennå på do i hytt og vær, men det blir vel bedre når livmoren retter seg opp om en ukes tid. Dessuten har jeg fått en brun stripe fra navlen og ned, og det er jo et tegn, ikke sant?

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66008-til-katheinka/#findComment-301306
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...