Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dipsey

Hei!

Dag 4 i dag! Jeg kan godt si at stakkars mannen blir litt fortvilet, for jeg har et humør som jeg selv ikke vet hvor er til en hver tid.. :o)

Svettetokter er det mange av, og svimmelhet, det har jeg merket litt til...

Vi skal på Riksen og ha IVF! Skal ikke starte på sprøyter før jeg har ringt inn mensen. Jeg går på primolut for å være sikker på å få blødning. Vi håper jo selvsagt å slippe unna med denne ene gangen, men man er jo aldri sikker.

Kan du si meg.... når eggene hentes ut....gjør det VEEEEELDIG vondt det???

Synd at det ikke lyktes for dere forrige gang, men du vet hva de sier...alle gode ting er TRE!!!!

Har du forresten fått noen beskjed om "slingringsmål" i forhold til tidspunktene? Jeg sprayer kl 07, 12, 17, og 22.

Vel i kveld er det fest hos et vennepar, men jeg skal være edru...joy... men jeg fikk invilget 20 røyk, så nå koser jeg meg virkelig i dag...hehe...

Ha ei fin helg..

Kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66021-trollmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Dipsey!

Tror ikke det er så viktig å ta sprayen på "minuttet" på samme tid. Det viktigste er at den blir jevnt fordelt utover dagen. Men jeg har også faste tider som deg, men det hender jeg glemmer det og har tatt opp til en time "for sent". Dette har skjedd på hvert forsøk, men jeg har blitt fint nedregulert likevel. Det er så fort gjort å glemme å spraye på jobb når det er mye å gjøre!! Sprøytene derimot er det viktigere å sette på samme tidspunt. Ihvertfall ikke særlig mer enn en times slingringsmonn, syns jeg at jeg har hørt...

Så over til egguttak :o) På første forsøk tok de bare ut 3 egg, og det var ikke vondt. Derfor gruet jeg meg ikke til egguttak nr.2. Men da syntes jeg det var vondt. Fikk noen tabletter som jeg skulle ta på forhånd (smertestillende + beroligende), men jeg syntes virkningen gikk så fort ut av dem. Men de setter på deg en kanyle i hånda som de "putter" inn medisin etter behov. Så du må bare synge ut hvis du synes det er vondt. Det gjorde jeg, og de pøste på ;o)) Stakkars deg, nå gruer du deg vel enda mer til egguttak!!!?? Men husk at det er mange som ikke har vondt i det hele tatt!!! og du kan være en av dem :o)

Du får ha lykke til videre med sprayinga!! Vi har en spennende tid foran oss :o))

Kos deg i kveld - i edru tilstand :o)

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66021-trollmor/#findComment-300018
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...