Gjest ova Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Dette er ikkje meint som FU av noko slag- men eg har gått meg på at somme kan ha mange slike telefonar- og fortår berre ikkje vitsen. Eg var inne på telefonkatalogen( registering) og fann at ein kjenning hadde heile 4 mobile i tillegg til sin faste telefon !!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carlina Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 1 stk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har ca én. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har bare en. Dvs, jeg har også en liggende som jeg ikke bruker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har da bare en i gangen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bølla Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har da bare en i gangen! Er det ikke dumt å ha mobilen i gangen? Blir ikke særlig mobil da??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Ingen og jeg har heller ikke tenkt å skaffe meg det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ova Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 1 stk Eg har berre ein eg og, men vart litt forbausa da eg såg at det var mange som hadde fleire. Eg kan ialle fall ikkje snakke i fleire samtidig ! Elles vil eg seie at denne mobilen er ein svært nyttig tingest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Eg har berre ein eg og, men vart litt forbausa da eg såg at det var mange som hadde fleire. Eg kan ialle fall ikkje snakke i fleire samtidig ! Elles vil eg seie at denne mobilen er ein svært nyttig tingest. Jo, den er sikkert nyttig nok når den virkelig trengs. Setter jeg meg på en kafè eller er på stranda, kan du være sikker på at det piper og ringer i et sett. Er folk blitt såå uunværlige? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ova Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jo, den er sikkert nyttig nok når den virkelig trengs. Setter jeg meg på en kafè eller er på stranda, kan du være sikker på at det piper og ringer i et sett. Er folk blitt såå uunværlige? Ja, eg ser dei eg og, rusle, alle VIP-ane ( det er sikkert dei som har så mange) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Er sikkert mange som har kjøpt flere abonnementer og/eller forskjellige kontaktkortnumre opp gjennom tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ova Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Er sikkert mange som har kjøpt flere abonnementer og/eller forskjellige kontaktkortnumre opp gjennom tiden. Tja, folk skal kanskje ha siste mote- i så fall burde dei rydde opp- ganske irriterande å få oppgitt 4 nr. ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 En. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Er det ikke dumt å ha mobilen i gangen? Blir ikke særlig mobil da??? Blir inmari mobil i gangen, da vøtt! Det kan være viktig, det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg har bare EN mobil ,men i tilleg så har ungene hver sin mobil ,og gubben har to. (En privat-mobil, og en firmamobil) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.