Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shenando

Hei Tieto! Jeg kom akkurat fra ul og leste innlegget ditt. Hyggelig å se at du husket!

Jeg var litt i tvil denne gangen ettersom jeg ikke hadde noen tydelige symptomer, men mindre dose har funka bra det og. Jeg hadde tilnærmet 20 eggposer igjen, men tilveksten var ikke like voldsom som sist. Det blir 2 sprøyter til og uttak på fredagen. Innsetting forhåpentligvis søndagen.

Denne gangen skal jeg ta progesteron sprøyter. Legen mente det kanskje blir mer effektiv enn kapslene. Blir interessant å se om det går bedre denne gangen.

Jeg gruer meg litt til ruginga, men mest av alt vil jeg ha eggene ut, befruktet og tilbake til "moren"...

Jeg har ikke hatt anledning til å undersøke kromosomtesten enda, men skal ta det opp neste gang hos legen. Men det ser ut som vi faktisk ikke har tatt denne testen. Mannen kunne ikke huske noe sånt heller.

Få høre hvordan forsøket ditt går. Spraystart nærmar jo seg! Hvis du finner oppskriften til positiv tenking så håper jeg at du tipser meg om det. Og kanskje chatter vi igjen noen kveld? Skal sjekke av og til om du kanskje er å finne der!

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66155-shenando/#findComment-301487
Del på andre sider

Hei Tieto! Jeg kom akkurat fra ul og leste innlegget ditt. Hyggelig å se at du husket!

Jeg var litt i tvil denne gangen ettersom jeg ikke hadde noen tydelige symptomer, men mindre dose har funka bra det og. Jeg hadde tilnærmet 20 eggposer igjen, men tilveksten var ikke like voldsom som sist. Det blir 2 sprøyter til og uttak på fredagen. Innsetting forhåpentligvis søndagen.

Denne gangen skal jeg ta progesteron sprøyter. Legen mente det kanskje blir mer effektiv enn kapslene. Blir interessant å se om det går bedre denne gangen.

Jeg gruer meg litt til ruginga, men mest av alt vil jeg ha eggene ut, befruktet og tilbake til "moren"...

Jeg har ikke hatt anledning til å undersøke kromosomtesten enda, men skal ta det opp neste gang hos legen. Men det ser ut som vi faktisk ikke har tatt denne testen. Mannen kunne ikke huske noe sånt heller.

Få høre hvordan forsøket ditt går. Spraystart nærmar jo seg! Hvis du finner oppskriften til positiv tenking så håper jeg at du tipser meg om det. Og kanskje chatter vi igjen noen kveld? Skal sjekke av og til om du kanskje er å finne der!

Mange hilsener fra

Hei du!

Det var jo bra nyheter (c; Håper uttaket går bra og at det blir 2 perfekte å sette inn igjen. Er spent på om sprøytene kan gjøre susen! Gruer du deg til å ta de?? Har lurt på om jeg skal bytte over til sprøytene denne gang men jeg er lite glad i sprøyter.. men må man så man (c:

Jeg pleier å stikke innom chatten på kveldstid men treffer sjeldent noen der,pleier å være der rundt kl. 23. Håper vi treffes der snart da!!

Krysser fingre for deg (c:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66155-shenando/#findComment-301582
Del på andre sider

Gjest Shenando

Hei du!

Det var jo bra nyheter (c; Håper uttaket går bra og at det blir 2 perfekte å sette inn igjen. Er spent på om sprøytene kan gjøre susen! Gruer du deg til å ta de?? Har lurt på om jeg skal bytte over til sprøytene denne gang men jeg er lite glad i sprøyter.. men må man så man (c:

Jeg pleier å stikke innom chatten på kveldstid men treffer sjeldent noen der,pleier å være der rundt kl. 23. Håper vi treffes der snart da!!

Krysser fingre for deg (c:

Hei igjen! Kan ikke si at jeg elsker sprøyter spesielt, men har ikke noe angst heller. Og hvis legen mener sprøyter er bedre så må jeg bare si ja takk! Om det hjelper å få meg gravid så er jeg ikke i tvil at det må bli sprøyter. Legen mente forresten at jeg burde gå hos legesenter for å få satt de så jeg trenger ikke å stikke selv. Litt styr blir det vel å gå til legen hver dag , men jeg slipper iallfall de søylete kapslene da!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66155-shenando/#findComment-301604
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...