tieto Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hei! Lykke til på ultralyden imorgen! Har du forresten sjekket noe ang. den kromosomtesten? Tvi-tvi for mange fine eggposer imorgen! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66155-shenando/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shenando Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hei Tieto! Jeg kom akkurat fra ul og leste innlegget ditt. Hyggelig å se at du husket! Jeg var litt i tvil denne gangen ettersom jeg ikke hadde noen tydelige symptomer, men mindre dose har funka bra det og. Jeg hadde tilnærmet 20 eggposer igjen, men tilveksten var ikke like voldsom som sist. Det blir 2 sprøyter til og uttak på fredagen. Innsetting forhåpentligvis søndagen. Denne gangen skal jeg ta progesteron sprøyter. Legen mente det kanskje blir mer effektiv enn kapslene. Blir interessant å se om det går bedre denne gangen. Jeg gruer meg litt til ruginga, men mest av alt vil jeg ha eggene ut, befruktet og tilbake til "moren"... Jeg har ikke hatt anledning til å undersøke kromosomtesten enda, men skal ta det opp neste gang hos legen. Men det ser ut som vi faktisk ikke har tatt denne testen. Mannen kunne ikke huske noe sånt heller. Få høre hvordan forsøket ditt går. Spraystart nærmar jo seg! Hvis du finner oppskriften til positiv tenking så håper jeg at du tipser meg om det. Og kanskje chatter vi igjen noen kveld? Skal sjekke av og til om du kanskje er å finne der! Mange hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66155-shenando/#findComment-301487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Hei Tieto! Jeg kom akkurat fra ul og leste innlegget ditt. Hyggelig å se at du husket! Jeg var litt i tvil denne gangen ettersom jeg ikke hadde noen tydelige symptomer, men mindre dose har funka bra det og. Jeg hadde tilnærmet 20 eggposer igjen, men tilveksten var ikke like voldsom som sist. Det blir 2 sprøyter til og uttak på fredagen. Innsetting forhåpentligvis søndagen. Denne gangen skal jeg ta progesteron sprøyter. Legen mente det kanskje blir mer effektiv enn kapslene. Blir interessant å se om det går bedre denne gangen. Jeg gruer meg litt til ruginga, men mest av alt vil jeg ha eggene ut, befruktet og tilbake til "moren"... Jeg har ikke hatt anledning til å undersøke kromosomtesten enda, men skal ta det opp neste gang hos legen. Men det ser ut som vi faktisk ikke har tatt denne testen. Mannen kunne ikke huske noe sånt heller. Få høre hvordan forsøket ditt går. Spraystart nærmar jo seg! Hvis du finner oppskriften til positiv tenking så håper jeg at du tipser meg om det. Og kanskje chatter vi igjen noen kveld? Skal sjekke av og til om du kanskje er å finne der! Mange hilsener fra Hei du! Det var jo bra nyheter (c; Håper uttaket går bra og at det blir 2 perfekte å sette inn igjen. Er spent på om sprøytene kan gjøre susen! Gruer du deg til å ta de?? Har lurt på om jeg skal bytte over til sprøytene denne gang men jeg er lite glad i sprøyter.. men må man så man (c: Jeg pleier å stikke innom chatten på kveldstid men treffer sjeldent noen der,pleier å være der rundt kl. 23. Håper vi treffes der snart da!! Krysser fingre for deg (c: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66155-shenando/#findComment-301582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shenando Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hei du! Det var jo bra nyheter (c; Håper uttaket går bra og at det blir 2 perfekte å sette inn igjen. Er spent på om sprøytene kan gjøre susen! Gruer du deg til å ta de?? Har lurt på om jeg skal bytte over til sprøytene denne gang men jeg er lite glad i sprøyter.. men må man så man (c: Jeg pleier å stikke innom chatten på kveldstid men treffer sjeldent noen der,pleier å være der rundt kl. 23. Håper vi treffes der snart da!! Krysser fingre for deg (c: Hei igjen! Kan ikke si at jeg elsker sprøyter spesielt, men har ikke noe angst heller. Og hvis legen mener sprøyter er bedre så må jeg bare si ja takk! Om det hjelper å få meg gravid så er jeg ikke i tvil at det må bli sprøyter. Legen mente forresten at jeg burde gå hos legesenter for å få satt de så jeg trenger ikke å stikke selv. Litt styr blir det vel å gå til legen hver dag , men jeg slipper iallfall de søylete kapslene da! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66155-shenando/#findComment-301604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.