Gå til innhold

Spraystart i morgen, noen andre som er likt?

Anbefalte innlegg

Hei

Etter 4 år med egen prøving, har vi tilslutt innsett at vi trenger hjelp.

I morgen starter jeg på spray og så går det vel slag i slag etter dette!

Jeg burde vel ha vært glad, men jeg sliter veldig med negative tanker og synes at dette er ille. Hadde jo håpet at vi skulle klare det selv.

Er det andre som har det/ har hatt det på denne måten?

Fortsetter under...

Hei!

Kjenner meg igjen i den negative tankegangen der. Vi hadde prøvd i 3 år når vi skulle ha vårt første forsøk og på første sniff begynte jeg å gråte )c: Ville jo så gjerne ha klart det på egenhånd men sånn ble det ikke...

Vi har hatt 2 ICSI forsøk, begge mislykket, begge med negativ tankegang. 17/8 skal jeg begynne på spray på forsøk nr. 3 og denne gangen skal jeg gjøre forsøket så positivt som mulig... jobber med saken (c;

Hva slags diagnose har dere? Og hvor skal dere ta forsøket hen?

Ønsker deg lykke til med forsøket (c;

Klem fra

Gjest Dipsey

Hei!

Jeg har spraydag nr. 6 i dag! Selv har jeg hatt nedturer, men jeg bruker å tenke positivt, men jeg tror det negative kommer av at dette er helt fremmed og ukjent. Vi mennesker bruker å bli litt redde for det som er nytt og skremmende, og som vi ikke har kontroll over....vel, det er i alle fall det jeg trøster meg med!!

Lykke til med første sniff i morgen....la det gå noen dager og du merker hetetokter og alle de andre gledene ved å endelig være i gang.... :o)

Koz fra

Colombiamamma

Hei fisk69!!

Så fint at dere skal starte forsøk.

Vi har som du sikkert har fått med deg flyttet over på nytt forum (Adopsjon). Vi skal adoptere fra Colombia og har nå papirene våres i BUFA. Derav nytt nick. Vi kjenner hverandre fra Oslotreff og OFØ.

Ønsker deg masse lykke til!!

Dersom du vil maile med meg så send meg en mail på denne adressen: [email protected]

Klem fra

Jeg startet på spray i dag. Det er vårt første forsøk også, og jeg har som deg slitt litt med at det ikke gikk så enkelt som vi håpet.

Nå skal jeg være positiv til forsøket (andre har klart det på første forsøk), men jeg er også redd for å håpe for mye.

Lykke til, jeg skal følge med hvordan det går med deg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...