Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i 17+2 dager på vei med mitt første barn etter 3 års "kamp" for å komme i denne lykkelige situasjon. Er nok derfor ekstra engstelig, for er livredd for at dette ikke skal gå veien.

Har kjent liv i ca. 3 uker, og det er hærlig å kjenne disse små tegn på at man har et liv som vokser i seg.

Men så er jeg så urolig de dagene jeg ikke kjenner noe...Jeg vet det er veldig tidlig å begynne sånn, men jeg klarer ikke la være. Den kan gå 2-3 dager som jeg ikke kan kjenne noen ting, så er det plutselig 1-2 dager jeg kan kjenne de hærlige sparkene.

I dag er det mandag, og i helgen har jeg ikke kjent noe liv. Voknet i natt og begynte å bekymre meg alvorlig for at noe kunne være galt. Er jeg helt tulletet? Er det helt vanlig å kjenne mye liv 1 dag og så går det lang tid til neste... Hva skyldes dette?

Takknemlig for tilbakemelding.

Hilsen

Therese :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66179-%C3%A5-kjenne-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...