Gå til innhold

føler meg unormal...

Anbefalte innlegg

Gjest sweetie

nå har jeg sittet noen dager og lest gjennom innleggene dere har skrevet på dette forumet.Det slår meg at de fleste jentene her inne som regel får orgasme under samleie. Jeg er 22 år og har hatt tre orgasmer i forbindelse med samleie. Det er ikke akkurat voldsomt mye. Innrømmer at jeg ikke har jobbet så hardt for å finne G-punktet mitt..Men spørsmålet mitt til dere jenter er: er det virkelig så vanlig å få orgasme når man har sex som dere sier? Mitt inntrykk er at de fleste får det kun ved onanering/stimuli av klitoris og området rundt. kan noen svare meg på dette??? jeg begynner å føle meg unormal her...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66183-f%C3%B8ler-meg-unormal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ThomasSinJente

Tror ikke du er særlig unormal eg heller.

I dagens samfunn blir det fokusert velig mye på sex og folk begynner å tro ting som overhodet ikke stemmer.

Noen klarer å få orgasme når de er 13 andre kan gå et helt liv uten å få orgasme.

Selv er eg 18 år og har aldri hatt det, sikkert min egen feil siden eg aldri har giddet å bry meg særlig om å utforske underlivet mitt på egenhånd.

Men eg nyter sex og alt det andre deilige typen min gjør mot meg, og eg tror at eg med tidens hjelp kommer til å få orgasmer eg også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66183-f%C3%B8ler-meg-unormal/#findComment-301224
Del på andre sider

Gjest helt normal

Jeg vet ikke helt om jeg forstår helt hva du spør om.

Sex er ikke bare samleie (så det du skriver om det er vanlig å få orgasme under sex blir litt rart, det er like mye sex å ta på hverandres kjønnsorganer med fingre og munn).

De fleste kvinner får ikke orgasme av kun penis inn og ut av skjeden. Penis / fingre / munn må berøre klitoris eller g-punktet må stimuleres av penis eller fingre. G-punktet er ikke errigert /oppsvulmet før du er skikkelig opphisset, så som oftest må man stimulere klitoris først.

Klitoris stimuleres jo gjerne under samleiet også, enten ved at man ligger i en stilling hvor penis gnis mot klitoris, eller at han eller hun bruker fingre på klitoris under samleiet.

Om man trenger direkte stimulering av klitoris akkurat når man kommer eller ikke, er sikkert valdig individuelt. Men man når skjelden klimaks uten at dette har vært en stor del av sexen litt tidligere under akten.

Jeg tror du er helt normal. Og samtidig orgasme er flott, men mange ganger er det fint å kunne nyte partners orgasme for siden nyte sin egen (uansett hvem som kommer først), så sex som avsluttes med at man har utløsning en og en (med hjelp fra hverandre) er ofte best!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66183-f%C3%B8ler-meg-unormal/#findComment-301226
Del på andre sider

tigertrollet

Du er ikke unormal.

Det er mest nervetråder i klitoris og derfor må oftest stimulering av klitoris til for å oppnå orgasme. Selve skjedegangen er ikke så følsom som klitoris derfor er det ikke så vanlig å få orgasme kun av at penis beveger seg inn og ut -uten stimuli av klitoris.

Man føder jo barn ut av samme "hullet" så det er kanskje greit at det ikke er så mye nervetråder akkurat i skjedeveggene:)

For noen kan "oppvarming" av klitoris gjøre at orgasme oppnås under samleie, men de fleste må stimulere klitoris i tillegg med finger, vibrator.

Du er normal:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66183-f%C3%B8ler-meg-unormal/#findComment-301296
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om jeg forstår helt hva du spør om.

Sex er ikke bare samleie (så det du skriver om det er vanlig å få orgasme under sex blir litt rart, det er like mye sex å ta på hverandres kjønnsorganer med fingre og munn).

De fleste kvinner får ikke orgasme av kun penis inn og ut av skjeden. Penis / fingre / munn må berøre klitoris eller g-punktet må stimuleres av penis eller fingre. G-punktet er ikke errigert /oppsvulmet før du er skikkelig opphisset, så som oftest må man stimulere klitoris først.

Klitoris stimuleres jo gjerne under samleiet også, enten ved at man ligger i en stilling hvor penis gnis mot klitoris, eller at han eller hun bruker fingre på klitoris under samleiet.

Om man trenger direkte stimulering av klitoris akkurat når man kommer eller ikke, er sikkert valdig individuelt. Men man når skjelden klimaks uten at dette har vært en stor del av sexen litt tidligere under akten.

Jeg tror du er helt normal. Og samtidig orgasme er flott, men mange ganger er det fint å kunne nyte partners orgasme for siden nyte sin egen (uansett hvem som kommer først), så sex som avsluttes med at man har utløsning en og en (med hjelp fra hverandre) er ofte best!

Jeg har behandlet min kropp som min egen lille forlystelses park hele livet og kan ikke huske min første orgasme alike vel tok det over et år med min mann( fjerde partner) før jeg kom kun ved hjelp av pikk, det kom som lyn fra klar himmel og jeg kan telle på to hender hvor mange sammleier etter detjeg ikke er tilfredstilt fysisk ....med ham vel og merke,, ting tar tid, med en ny kropp tar det langt tid å lære hverandres seksualitet fysikk etc. og kjenne, jeg merker også at om man er så innihelvete forelska at man har kronisk magekrampe og får skjelvinger i magen om partneren ser på deg så er det rett og slett vanskelig å konsentrere seg nok til å gi beng og la det stå til..ting tar tid og du er ikke unormal..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66183-f%C3%B8ler-meg-unormal/#findComment-301643
Del på andre sider

Annonse

Den tanken må du bare slå fra deg!!!

Du er ikke unormal overhodet!

De fleste jenter får IKKE orgasme under samleie, ihvertfall ikke uten at en selv eller partneren stimulerer klitoris.

Noen får det til også ved at de rir partneren sin mens de samtidig gnir klitoris mot partneren.

Men for å få til dette kommer det ann på hvordan en er bygd anatomisk tror jeg... Min venninde fungerer det for, men ikke for meg...

Uannsett for å oppnå orgasme under samleiet, krever at en føler seg helt trygg på sexpartneren,uten den tryggheten er det så og si umulig å få det til...

Når det er sagt, er det SÅ nødvendig da å få orgasme under samleie? Oralsex med påfølgende orgasme er ikke å forakte før samleie er det vel???

Dette med G-punkt orgasme synes jeg er litt oppskrytt, den kan jo ikke måle seg med en klit.org i det hele tatt!!! Den er heller veldig dyp og murrende... som om du må tisse på en måte...

Nei, ikke bekymre deg du! Du er like normal sexuelt som resten av oss, for

hvis en stiller spørsmålet hva er

egentlig normalt - så er vel alt relativt eller hva? Ingen er jo like, hverken i anatomien eller lyst... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66183-f%C3%B8ler-meg-unormal/#findComment-302206
Del på andre sider

Gjest britney

Jeg har behandlet min kropp som min egen lille forlystelses park hele livet og kan ikke huske min første orgasme alike vel tok det over et år med min mann( fjerde partner) før jeg kom kun ved hjelp av pikk, det kom som lyn fra klar himmel og jeg kan telle på to hender hvor mange sammleier etter detjeg ikke er tilfredstilt fysisk ....med ham vel og merke,, ting tar tid, med en ny kropp tar det langt tid å lære hverandres seksualitet fysikk etc. og kjenne, jeg merker også at om man er så innihelvete forelska at man har kronisk magekrampe og får skjelvinger i magen om partneren ser på deg så er det rett og slett vanskelig å konsentrere seg nok til å gi beng og la det stå til..ting tar tid og du er ikke unormal..

Utrolig bra den biten med forelskelsen, heh... :) Føles akkurat slik nemlig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66183-f%C3%B8ler-meg-unormal/#findComment-302437
Del på andre sider

Gjest sweetie

Ja; slitsomt, godtvondt, følelsesmessig kaos, stressende, manglende matlyst...

Hvorfor vil man seg selv så vondt at man blir forelsket?

:-)

Takk takk for alle svar.Nå kan jeg i alle fall være litt mer avslappet med visshet om at jeg ikke er så fryktelig annerledes enn dere andre....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66183-f%C3%B8ler-meg-unormal/#findComment-302550
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...