Gå til innhold

Hvor reiser man i Mars med småbarn?

Anbefalte innlegg

Gjest Reiselysten
Skrevet

Vi har tenkt oss på en skikkelig tradisjonell sydenferie i løpet av vinteren. Vi har to barn (4 og 10 mnd) og har tenkt litt på Kanariøyene. Hvor er været mest stabilt i mars? Noen som vet og som har tips?

Gjest Reisegal
Skrevet

Kanariøyene (helst sydsiden av Gran Canaria) har nok det mest stabile og varme været hvis dere skal holde dere innen Europa. Ellers kan jeg anbefale Thailand som reisemål også med små barn.

Skrevet

Sydkysten av Gran Canaria, f. eks. Sunwing Arguineguin er fint for folk med barn. Velger dere Puerto Rico som er det mest værsikre så pass på å bo nært stranden og ikke opp i fjellsidene pga. vognene.

Puerto Rico og Arguineguin er vel like værsikkert! :-)

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg kan anbefale Tunisia. Der er det veldig barnevennlig. Tunisiere er veldig opptatt av barn og gir de mye oppmerksomhet. Jeg var der med barna nå i slutten av februar. Det var ikke sydetemperaturer men det var varmt nok til at vi fikk solt oss flere dager. Nå begynner det i tillegg å bli badetemperaturer i sjøen også (hvis dere ikke er alt for pysete da). Vi bodde i Kantaui utenfor Sousse. Der er det nydelig langgrunn sandstrand. Ingen av oss ble syke der nede og det var mye god mat for både store og små.

Itillegg er det billig både å reise dit og bo der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...