Kr_Sand Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Hei. Jeg lurte bare på om det var noe spesielt man måtte tenke på dersom man skal ha samleie i vann. Kan dette være skadelig? 0 Siter
era Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Nei men det kan bli noe hakkete, som å stryke over en heeelt nyvasket overflate med våt finger. Det betyr ikke at hun ikke er våt nok , men h2o og sekresjons kemi...kan bli litt sår om man driver på lenge ellers kløpå Vektløsheten i vann gir uantemuligheter... 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Jeg skal ikke bade i kr-sand på en stund.....he he he 0 Siter
Tonette Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Har hørt at man bør ungå å ha sex i vann pga infeksjonsfaren. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Kan ikke se det helt store faremomentet.. Prøv dere frem -spennende med nye steder å ha sex da:) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Det spørs hva slags vann man har sex i. Når du har deg i vann, presses ofte vann opp i skjeden, noe som kan føre til infeksjoner dersom vannet er av dårlig kvalitet. Sex i vann er for øvrig oppskrytt... 0 Siter
Kr_Sand Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 Jeg skal ikke bade i kr-sand på en stund.....he he he Nei, det er vel best å holde seg unna etter de gode tipsene jeg har fått :-) 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Jeg fikk en kraftig infeksjon , etter å ha hatt sex i sjøen .I syden. Havnet til og med på sykehuset!! 0 Siter
magnus Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Blir ikke spesielt god glid, men ellers er det greit nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.