girl1365380356 Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 ja,nå er jeg spent,mister man!!! 0 Siter
Gjest Kvekk Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Hvis du kun vil diskutere med 1 person så foreslår jeg at du holder det til meldinger, evnt. mail. 0 Siter
girl1365380356 Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 Hvis du kun vil diskutere med 1 person så foreslår jeg at du holder det til meldinger, evnt. mail. litt fornærmet??? Du kan godt få lov til å uttale deg du og! Jeg er åpen for ulike meninger,vet du:) 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 litt fornærmet??? Du kan godt få lov til å uttale deg du og! Jeg er åpen for ulike meninger,vet du:) Syns du begynner å virke en smule besatt av SDD!La nå stakkars fyren få beholde litt av spenningen ved seg selv...Tenk hvis han møter kvinnen i sitt liv på dol treff?Da ville han jammen blitt en forutsigbar fyr!Ikke bare det,men tenk skuffelsen hvis han ikke makter å levere det som forventes da??? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Jeg er enig med Carlina under her, og i tillegg finnes det jo selvsagt ikke noe fasitsvar på det du spør om. Så sorry 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Syns du begynner å virke en smule besatt av SDD!La nå stakkars fyren få beholde litt av spenningen ved seg selv...Tenk hvis han møter kvinnen i sitt liv på dol treff?Da ville han jammen blitt en forutsigbar fyr!Ikke bare det,men tenk skuffelsen hvis han ikke makter å levere det som forventes da??? der har han vel et problem allerede, tror du ikke, den mannen har jo litt å vise til mener jeg 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 der har han vel et problem allerede, tror du ikke, den mannen har jo litt å vise til mener jeg Nei, jeg føler da overhodet ikke at jeg har noe å vise til. Jeg kan jo trossalt ha lest det jeg skrev om oraldelen her om dagen, og jeg har aldri sagt at jeg er god i senga! Så det så! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.