Gjest frustrertoglei Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Må bare få utløp for min frustrasjon. Er gift (11 år) med en kvinne som er noen år eldre enn meg og har to flotte barn sammen. Problemet er bare det at sexlivet vårt har stagnert til det ugjennkjennelige. Dette er en prossess som har foregått over flere år. Tidligere (6 - 7 år siden) hadde vi et rikt og spennende sexliv med innslag av video, foto, sexleketøy varierte stillinger osv.. Stagneringen begynte etter den siste fødselen. Kona hadde lagt på seg noen kilo og syntes ikke hun så så flott ut lengre. Jeg syntes tvert om at hun var finere enn noensinne og ga utrykk for at hun er fin uansett hvordan hun ser ut. Men hun vegret seg for å eksponere seg overfor meg og dermed ble det mer og mer sex uten "leketøy" og i mørket. Samtidig ble variasjonen i stillinger redusert til kun sideveis bakfra, fordi dette var den beste stillingen for henne. Selvsagt var dette også den stillingen hvor jeg så minst til hennes kropp. Nå er sexlivet redusert til max en gang i helgen i nevnte stilling, uansett hvor mye jeg prøver å legge opp til noe annet. Jeg har også lagt merke til at jeg begynner å "akseptere" hennes syn på seg selv som feit og ekkel (hun er 170 høy og veier 69 kg) og dermed tar meg selv i å se langt etter alle de "deilige" damene på byen som ser så fordømt fornøyde og sexy ut, selv om de er på samme "størrelse" som kona. Jo mer hun mase om hvor "ekkel" kropp hun har, jo mer ser jeg henne slik. Jeg har forsøkt i det uendelige å overbevise henne at hun slettes ikke er feit, tvert om, hun er bare deilig. Føler nå at frustrasjonen er så stor og responsen seksuelt fra henne så liten at jeg vurderer hele ekteskapet. Jeg orker bare ikke å la alle mine seksuelle fantasier og drømmer gå til grunne i en alder av 34 fordi hun ikke vil. Hvorfor er hun slik? blir alle damer som er rundt 40 slik? jeg trodde kvinnenn var på sin høyde seksuelt sett i denne alderen. Og ja, jeg tar min del av arbeidet i hjemmet, faktisk mer enn henne, så hun kan ikke være for utslitt. Frustrert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66427-drittlei-kona/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Næmen, så fornærma vi var da! Noe sier meg at du ser denne saken kun fra din egen side. Du gjør alt rett høres det ut som du mener. Sånt er kvalmt! Det er ikke noe en får sexlyst av ihvertfall. Kan hende kona fortsatt har lyst på sex kun. Det kan vel hende at det er du som ikke frister? Kan komme med mange forslag til ting det kan være, alt fra fysisk til psykis og ting i omgivelsene. Men faktisk så tror jeg det er DU som er problemet, så da nytter det ikke rette på KONA! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66427-drittlei-kona/#findComment-303098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undermegpå Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Næmen, så fornærma vi var da! Noe sier meg at du ser denne saken kun fra din egen side. Du gjør alt rett høres det ut som du mener. Sånt er kvalmt! Det er ikke noe en får sexlyst av ihvertfall. Kan hende kona fortsatt har lyst på sex kun. Det kan vel hende at det er du som ikke frister? Kan komme med mange forslag til ting det kan være, alt fra fysisk til psykis og ting i omgivelsene. Men faktisk så tror jeg det er DU som er problemet, så da nytter det ikke rette på KONA! Hvorfor i alle dager mener du at det er denne mannens skyld? Jeg skulle ønske jeg hadde en fantasifull elsker som var villig til å prøve annet enn misjonær.... eller er du av den oppfatning av at det alltid er mannens feil? Vi kvinner har liksom lov til å si nei til sex og gå lei, men mannen skal stille opp for oss uansett??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66427-drittlei-kona/#findComment-303143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hvorfor i alle dager mener du at det er denne mannens skyld? Jeg skulle ønske jeg hadde en fantasifull elsker som var villig til å prøve annet enn misjonær.... eller er du av den oppfatning av at det alltid er mannens feil? Vi kvinner har liksom lov til å si nei til sex og gå lei, men mannen skal stille opp for oss uansett??? Nei, jeg mener ikke at det alltid er mannens feil. Men siden de fleste kvinner er avhengig av et godt følelsesmessig forhold til partneren for å få lyst på han, så hørtes det ikke ut som om det var tilstede her. Det nytter ikke klager over at en ikke har sex i et forhold (ikke for noen av partene) hvis forholdet i seg selv ikke er godt. Da kommer god sex helt naturlig. Det er de daglige konfliktene som må elimineres for å få igang sexlivet, med andre ord. Her hørtes det ut som han hadde bestemt at det bare var konas feil. Lite vilje til samarbeid tyder ofte på et ikke alt for bra forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66427-drittlei-kona/#findComment-303156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melia Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Nei, jeg mener ikke at det alltid er mannens feil. Men siden de fleste kvinner er avhengig av et godt følelsesmessig forhold til partneren for å få lyst på han, så hørtes det ikke ut som om det var tilstede her. Det nytter ikke klager over at en ikke har sex i et forhold (ikke for noen av partene) hvis forholdet i seg selv ikke er godt. Da kommer god sex helt naturlig. Det er de daglige konfliktene som må elimineres for å få igang sexlivet, med andre ord. Her hørtes det ut som han hadde bestemt at det bare var konas feil. Lite vilje til samarbeid tyder ofte på et ikke alt for bra forhold. Jeg er 165 og 73 kilo. 20 kilo tyngre nå enn da jeg møtte mannen min. Han syns jeg er deilig for det, og det kunne ikke falt meg inn å prøve skjule meg for han. Jeg elsker gjerne med lyset på, og uten dyne. Hvis mannen min sier at jeg er deilig, så er jeg det Hvis hun driver å sier til seg selv hele tiden at hun er stygg og feit, ja da er hun det. Tankens kraft er mektig. Hun har tydelig et stort problem med selvbildet sitt. Hun trenger å snu de negative tankene til å bli positive. Det er ikke så lett for deg å få henne til å gjøre det, men ei venninne av meg skrøt veldig over ei bok som heter Vær Positiv (eller noe sånt). Mulig hun blir fornærmet hvis du bare gir boken til henne, så det hadde vært en idè at du leste den selv først. For så å si til henne at denne boken er så bra at hun bare måå lese den.(Du har sikkert godt av å lese den du også.) Det hele handler om tankens kraft. Ved å tenke positivt, ser en muligetene fremfor hindrene. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66427-drittlei-kona/#findComment-303240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bratsj Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hun sliter helt tydelig med sitt eget selvbilde - jeg kjenner meg godt igjen i at man ikke klarer helt å slappe av til å "eksponerer" seg veldig når man ikke er helt fornøyd med kroppen sin. Hva med å, på en klar, saklig og medfølende måte sette seg ned og forklare henne at du savner henne som elskerinne-at du savner intimiteten med henne, og eventuelt foreslå at dere kan jobbe sammen for at hun skal få tilbake litt selvtillit- kanskje tilby deg å trene sammen med henne ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66427-drittlei-kona/#findComment-305435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Det har skjedd noe med selvbildet hennes. Kanskje den beste 'framgangsmåten' er å gi henne oppmerksomhet uten å fokusere altfor mye på det seksuelle slik at hun forstår at jo, du vil virkelig ha _henne_, ikke 'bare sexen'... hvis du skjønner hva jeg mener... Aldersmessig skulle hun være på topp seksuelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66427-drittlei-kona/#findComment-305446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Nei, jeg mener ikke at det alltid er mannens feil. Men siden de fleste kvinner er avhengig av et godt følelsesmessig forhold til partneren for å få lyst på han, så hørtes det ikke ut som om det var tilstede her. Det nytter ikke klager over at en ikke har sex i et forhold (ikke for noen av partene) hvis forholdet i seg selv ikke er godt. Da kommer god sex helt naturlig. Det er de daglige konfliktene som må elimineres for å få igang sexlivet, med andre ord. Her hørtes det ut som han hadde bestemt at det bare var konas feil. Lite vilje til samarbeid tyder ofte på et ikke alt for bra forhold. Han har lite å stille opp med om det har satt seg fast i hodet hennes at kroppen ikke holder. Det gjør ikke saken noe bedre at hun er så "mye" eldre en han- skjønner henne godt jeg.....Å ikke akseptere kroppen, selv om de rundt elsker deg, det er et slit. Det er noe i hodet hennes det der.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66427-drittlei-kona/#findComment-305453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godide? Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Ta henne med til syden en tur da vel? Bare dere to. Som en overraskelse, etter at dere har begynt å jogge sammen tre ganger i uka i noen uker (sistnevnte vil hjelpe litt på synet hennes på sin egen kropp, når hun blir litt fastere i fisken...så kan du supplere med kommentarer etter hvert: "Men så fast rumpe du har fått da," etc. I syden bader dere sammen, og koser dere skikkelig. Du har kun øyne for henne, selv blant alle slanke bikini babes, og det merker hun. Dette hadde i allefall funket på meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66427-drittlei-kona/#findComment-306398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alvejenta Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Har selv hat problemer med sex i og etter graviditeten,forde typen synes jeg ikke var så tiltrekkende lengre.Så jeg ble veldig opphengt i kroppen min og turte ikke vise meg ute omtrent.Men det er jo ikke tilfellet hos dere da. Men tror nok ikke det er dumt om hun kansje begynte og trene litt så hun kan føle seg bedre. Det er nå offte sån med jenter at ee tenker mye og når du sier hun er kjempe deilig og hun ser at hun har lagt på seg er det fort gjort at jenter tenker at typen bare sier det for og være hyggelig uansett hvor offte han sier det. Men en ting du burde passe på er og ikke titte på endre når hun er der eller velge den kanalen hvor det er masse deilige damer(det kan jo være lit vrient da det er stort sett overalt) Men prøv og ikke virk så interesert i det vertfall. For er det noe damer lett legger merke til er at gutten titter.Selv om han tror han skjuler det godt. Forsøk kansje og spørr om du kan ta noen erotiske bilder som ikke er for dristig,forde du har så lyst til og ha noe og se på når hun ikke er der og du har lyst til og kose lit med deg selv.. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66427-drittlei-kona/#findComment-306947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.