Gå til innhold

klamydia/ dårlig behandling?

Anbefalte innlegg

Gjest urolig21

jeg forklarte legen at jeg hadde hatt enn one-night-stand med en gutt som fortalte meg i ettertid at han hadde klamydia. legen tok en test av meg og ga meg en engangsdose på to tabletter mot betennelse med engang. testen er nå kommet tilbake positiv, og jeg lurer på om den engangsdosen er nok? skal det ikke mer til enn to tabletter? da jeg pratet med sykesøsteren over telefonen sa hun jeg skulle fortsette med den kuren jeg hadde fått, og da jeg sa at jeg bare hadde fått en engangsdose, sa hun "åja", holder det da, spurte jeg, og hun sa at det gjorde vel det..

har jeg fått den behandlingen jeg trenger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66433-klamydia-d%C3%A5rlig-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor lang tid tar det sånn ca før man vet at man er kvitt det da?

Tror kuren skal virke ganske umiddelbart. Ta en ny test 1-2 uker etter kuren kanskje ?

Prøv å søk her på DOL om du finner mer nøyaktig info. Det har vært tema her flere ganger før.

Du kan jo også bare ringe legen du fikk kuren av og bestille en ny time der. Da sier du når du fikk kuren sist så finner de en time til 'riktig' tidspunkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...