Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!!!

Jeg så innlegget ditt til meg i dag...jeg har vært så mye på farten i det siste,at jeg snart har glemt hvor jeg bor!!! :)

Jada,jeg snakker med Kirsti flere ganger i uken jeg...og jeg sa at jeg visste du hadde vært inne på sykehuset.

Hun ble litt i villrede,for hun har jo ikke lov til å bekrefte/avkrefte at du har vært der (taushetsplikt)...men til slutt sa hun at hun visste godt hvem du var. :)

Du kan trygt si at hun likte deg like godt som du likte henne!! "Noen pasienter er bare SÅ herlige.." sa hun om deg...

Jeg vet ikke helt når vi får begynt med forsøk..men jeg håper at det ikke skal drøye så lenge...Jeg er midt i 'finne brudekjole' stadiet nå,så jeg har da noe å tenke på om dagene...:)

Det ser ut som om det går bra med deg!?! Vi må ha et nytt treff når det lir litt utpå høsten...men da er jo nesten alle gravide da jo...JEG OGSÅ...håper jeg!

Kos deg i fin-været!!

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66466-sats-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen, Hilde29!

Så koselig at Kirsti mente det samme! Jeg bryr meg ikke om taushetsplikten, så for meg kan hun bare snakke.

Håper du finner brudekjole snart da, var det neste år du skulle gifte deg, eller?

Nytt treff - Ja, det skal vi sikkert har når sommeren får lagt seg og vi endelig begynt på jobb igjen (UÆHH). Satser på at du blir gravid før forsøket, det kan jo gå an, vet du. Det viktigste er jo at vi alle har vært i den samme situasjonen en gang og kan oppmuntre hverandre.

Du får nyte siste ferieuka, jeg er nesten allerede på vei til Borestranden sammen med en venninne og 3 unger (pes, pes).

Snakkes.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66466-sats-langt/#findComment-303746
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...