sungam Skrevet 13. oktober 2000 Del Skrevet 13. oktober 2000 Jeg lurer på hvor lang penis bør være for og utføre samleie ?Er det bedre for jenta hvor lengere den er ?Har det mye og si for dere jenter hvor lang den er ? Hilsen en som lurer på pm den er lang nokk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 13. oktober 2000 Del Skrevet 13. oktober 2000 Nei lengden har ikke noe å si for min del så lenge den er innenfor gjennomsnittet! Omkretsen kan diskuteres, jeg har ikke hatt mange partnere, men har opplevd å ha en som var alt for tynn (kjennte ingenting) og en som var alt for tykk (det gjorde vondt)! Dette er nok forskjellig fra par til par! http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenning Skrevet 13. oktober 2000 Del Skrevet 13. oktober 2000 Akkurat passe er herlig:-)) Særlig hvis begge vet hvordan den skal brukes og liker de samme tingene:-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest langt Skrevet 14. oktober 2000 Del Skrevet 14. oktober 2000 Hvor lang er din da? Min er 14 cm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wolfie Skrevet 14. oktober 2000 Del Skrevet 14. oktober 2000 jeg mener det kommer helt ann på hvordan den brukes!!!!jeg har hatt sex med flere som har hatt omtrent like store,men det har vært forskjell uansett,pga tykkelse,form og hvilke stillinger som blir brukt.Det viktigste er å kose seg,ha det gøy og kommunisere!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunderz Skrevet 14. oktober 2000 Del Skrevet 14. oktober 2000 Etter mitt syn så finnes det vel ikke noe fasitsvar på hvor stor en penis bør være. Det er mange myter ute å går her, mange sier at hvis du ikke har en penis på rundt 16-17 cm så er den ubrukelig. Men det er nok seriøst overdrevet, da har i det minste jeg et problem. En gang kom jeg faktisk over noen tall over hvor lang en gjennomsnittspenis var, og fakta var at gjennomsnittslengden på en penis er 13 cm, og hvis vi skal se på den lengste som har blitt målt så var den 27 cm. Når det gjelder omkrets så har jeg ikke anelse om noen slik gjennomsnittstall der. Når det gjelder å måle en penis så bør en være ganske kritisk, det er flere måter å måle på, men en ting som er sikkert er at penis skal måles fra maven og ut ved full ereksjon. En annen ting som kan føre til usikkerhet i dette tilfellet er hva en velger å måle med, man kan bruke linjal eller målebånd, hvis man bruker linjal så får man ikke med den naturlige krumningen som mange har, man kan nærmest si at man måler luftlinja, jeg har en slik krumning og jeg regner med at mange andre har det også. Når det gjelder den andre måten å måle på så er det ved å bruke målebånd, her legger man bånde slik at den følger krumningen på penis og lengden blir selvfølgelig lengre, men om dette er den riktige måte å måle på vet jeg ikke. Hvis jeg skal vise til de resultatene jeg fikk så er penisen min ca. 13-14 cm når jeg målte den med linjal og faktisk litt over 15 cm når jeg brukte målebånd, men hvilken lengde jeg skal bruke hvis noen spør om lengden på penisen min vet jeg ikke, men jeg ville sagt 13-14 cm. Når det gjelder omkretsen, så er det også her to måter å måle på, man kan bruke målebånd eller skivelære, når en bruker målebånd tar man rett og slett og legger den rundt penis, hvis man bruker skivelære så måler man diameteren og dermed regner ut omkretsen. Med mine målinger så var penisen min ca 13 cm i omkrets når jeg målte med målebånd, og ved å bruke skivelære målte jeg diameteren til 4,5 cm. Om dette er normalt eller ikke vet jeg ikke. Men av en eller annen grunn så er faktisk disse målene ganske like de målene du finner på en slangeagurk, omkretsen på en normal agurk er omtrent 12 cm og hvis du kutter agurken slik at den blir 13-14 cm så har du faktisk penisen min. Det har vært mye snakk om at man ikke kan gi kvinnen orgamse hvis man har for liten penis, det får kvinner si noe om selv for jeg vet ikke, men hvis det er noen kvinner/jenter der ute som vil prøve så kan de jo kjøpe seg en slangeagurk å kutte den slik at den får ca 13-14 cm i lengde og dermed prøve ut den og komme med resultatet om de får orgamse eller ei, om den var for kort eller tynn. En annen ting som jeg kan si til slutt er at jeg har ikke anelse om når en penis slutter å vokse, jeg er 19 år og det kan hende at den kommer til å vokse litt i fremtriden men det vet jeg ikke. Dette var slutten på dette innlegget, det ble ganske langt men håper du tok deg tid ti lå lese hele. Hvis du vil diskuterre videre mde meg eller om du er noe du lurer på om eller du rett og slett bare vil skrive til meg så kan du sende en mail til: [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari_pari Skrevet 14. oktober 2000 Del Skrevet 14. oktober 2000 Nei lengden har ikke noe å si for min del så lenge den er innenfor gjennomsnittet! Omkretsen kan diskuteres, jeg har ikke hatt mange partnere, men har opplevd å ha en som var alt for tynn (kjennte ingenting) og en som var alt for tykk (det gjorde vondt)! Dette er nok forskjellig fra par til par! http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/ Blir dere aldri lei av å gruble over hvor lang en penis bør være?! Dette temaet ble da alvorlig talt oppbrukt for en GOD stund siden? En gang for alle: Det spiller ingen rolle hvor lang eller kort penisen er så lenge eier'n vet hvordan han skal bruke den! Hvis den er 2 cm kan det selvfølgelig bli litt vanskelig, men de ALLER fleste ligger innenfor 'gjennomsnittet' eller deromkring. Sp.mål som 'Penisen min er 18 cm, tror du den er lang nok?' begynner å bli litt kjedelig.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wolfie Skrevet 14. oktober 2000 Del Skrevet 14. oktober 2000 Etter mitt syn så finnes det vel ikke noe fasitsvar på hvor stor en penis bør være. Det er mange myter ute å går her, mange sier at hvis du ikke har en penis på rundt 16-17 cm så er den ubrukelig. Men det er nok seriøst overdrevet, da har i det minste jeg et problem. En gang kom jeg faktisk over noen tall over hvor lang en gjennomsnittspenis var, og fakta var at gjennomsnittslengden på en penis er 13 cm, og hvis vi skal se på den lengste som har blitt målt så var den 27 cm. Når det gjelder omkrets så har jeg ikke anelse om noen slik gjennomsnittstall der. Når det gjelder å måle en penis så bør en være ganske kritisk, det er flere måter å måle på, men en ting som er sikkert er at penis skal måles fra maven og ut ved full ereksjon. En annen ting som kan føre til usikkerhet i dette tilfellet er hva en velger å måle med, man kan bruke linjal eller målebånd, hvis man bruker linjal så får man ikke med den naturlige krumningen som mange har, man kan nærmest si at man måler luftlinja, jeg har en slik krumning og jeg regner med at mange andre har det også. Når det gjelder den andre måten å måle på så er det ved å bruke målebånd, her legger man bånde slik at den følger krumningen på penis og lengden blir selvfølgelig lengre, men om dette er den riktige måte å måle på vet jeg ikke. Hvis jeg skal vise til de resultatene jeg fikk så er penisen min ca. 13-14 cm når jeg målte den med linjal og faktisk litt over 15 cm når jeg brukte målebånd, men hvilken lengde jeg skal bruke hvis noen spør om lengden på penisen min vet jeg ikke, men jeg ville sagt 13-14 cm. Når det gjelder omkretsen, så er det også her to måter å måle på, man kan bruke målebånd eller skivelære, når en bruker målebånd tar man rett og slett og legger den rundt penis, hvis man bruker skivelære så måler man diameteren og dermed regner ut omkretsen. Med mine målinger så var penisen min ca 13 cm i omkrets når jeg målte med målebånd, og ved å bruke skivelære målte jeg diameteren til 4,5 cm. Om dette er normalt eller ikke vet jeg ikke. Men av en eller annen grunn så er faktisk disse målene ganske like de målene du finner på en slangeagurk, omkretsen på en normal agurk er omtrent 12 cm og hvis du kutter agurken slik at den blir 13-14 cm så har du faktisk penisen min. Det har vært mye snakk om at man ikke kan gi kvinnen orgamse hvis man har for liten penis, det får kvinner si noe om selv for jeg vet ikke, men hvis det er noen kvinner/jenter der ute som vil prøve så kan de jo kjøpe seg en slangeagurk å kutte den slik at den får ca 13-14 cm i lengde og dermed prøve ut den og komme med resultatet om de får orgamse eller ei, om den var for kort eller tynn. En annen ting som jeg kan si til slutt er at jeg har ikke anelse om når en penis slutter å vokse, jeg er 19 år og det kan hende at den kommer til å vokse litt i fremtriden men det vet jeg ikke. Dette var slutten på dette innlegget, det ble ganske langt men håper du tok deg tid ti lå lese hele. Hvis du vil diskuterre videre mde meg eller om du er noe du lurer på om eller du rett og slett bare vil skrive til meg så kan du sende en mail til: [email protected] må bare få komme med en liten kommentar her*S*Ble litt lattermild da jeg så deg for meg,ikke bare med målebånd,men også utstyrt med linjal og skyvelær!!!!!Her er gutten sin som gjør det skikkelig når han først gjør noe gitt*LOL*(lå også kalkulatoren klar,til utregninger og slikt????) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reddhare Skrevet 14. oktober 2000 Del Skrevet 14. oktober 2000 Gosj, hvor lei en blir av disse størrelse-spørsmålene. Bruk søk-knappen gutter. Dessuten, hvor har det blitt av erotikken, kysse, kose, klemme, klappe, slikke, suge, sleike, kile, smake, leke, stønne, gnikke, stryke, bite, erte...osv. osv. i det uendelige. Det er dette som er ingredienser i god sex. Ikke noe av dette behøver man bruke penis til. Vaginale orgasmer der dessuten adskillig skjeldnere enn klitorale orgasmer. Det finnes ikke dårligere elskere enn de som bare skal stappe'n inn og jokke seg til utløsning. Det er i så fall ikke sex, men en egotrip. Man skal da elske med hele seg, med hele kroppen og ikke bare med penis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 14. oktober 2000 Del Skrevet 14. oktober 2000 Du har vel fått adskillige svar på ditt spørsmål. Vanligvis vil en stiv penis hos en voksen mann ligge et sted mellom 10-12 opptil 20 cm.Sånn i gjennomsnitt ligger den på rundt 14-15 cm. Det er nok til å "bånne" de fleste kvinners skjede. Noen jenter syns det er fint med en svær penis, for andre betyr det ikke så meget så lenge den ligger innenfor det noenlunde normale. For menn synes størrelsen å bety veldig mye. Dethar med mannens selvfølelse å gjøre. Jo større penis jo bedre føler han seg, jo mer velutstyrt opplever han seg. menn med små peniser er ofte skamfulle på egne vegne og kan få store problmer med å forholde seg til kvinner fordi de følers eg tilkortkomne og lite tess. Fantasier om stor penis har på et vis noe å gjøre med at redskapen oppfattes som et "våpen" man bruker mot kvinnen. Desto større penis desto dypere kommer man inn i henne, desto mer tar man henne i "besittelse". Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Med hilsen Berthold Grünfeld lege Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 14. oktober 2000 Del Skrevet 14. oktober 2000 Gosj, hvor lei en blir av disse størrelse-spørsmålene. Bruk søk-knappen gutter. Dessuten, hvor har det blitt av erotikken, kysse, kose, klemme, klappe, slikke, suge, sleike, kile, smake, leke, stønne, gnikke, stryke, bite, erte...osv. osv. i det uendelige. Det er dette som er ingredienser i god sex. Ikke noe av dette behøver man bruke penis til. Vaginale orgasmer der dessuten adskillig skjeldnere enn klitorale orgasmer. Det finnes ikke dårligere elskere enn de som bare skal stappe'n inn og jokke seg til utløsning. Det er i så fall ikke sex, men en egotrip. Man skal da elske med hele seg, med hele kroppen og ikke bare med penis. Jeg kunne ikke sagt dette bedre. Endelig et menneske med sans for proporsjonene i kjærlighetslivet. All denne opptattheten av størrelsen på penis har noe å gjøre med egostørrelsen. I dagens samfunn fins det mange som betjener seg av penisforlengere; flotte biler med hundrevis av hestkrefter man aldri får anledning til å bruke på norske veier, luksusbåter, penger, mer penger, makt. Jo mer penger jo større penis,som man forestiller seg at kvinnene faller for. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Med hilsen Berthold Grünfeld lege Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fransiscka Skrevet 15. oktober 2000 Del Skrevet 15. oktober 2000 Har hørt om et gjennomsnitt på 13-15 cm, men lengder varierer jo så mangt. Spør du meg, har jeg nok best sex med de som er lengre , kanskje. men det viktigste er at de kan å bruke den! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kliff Skrevet 15. oktober 2000 Del Skrevet 15. oktober 2000 Har hørt om et gjennomsnitt på 13-15 cm, men lengder varierer jo så mangt. Spør du meg, har jeg nok best sex med de som er lengre , kanskje. men det viktigste er at de kan å bruke den! Litt pussig at du ikke nevner noe om tykkelsen? For de fleste jenter tror jeg den betyr mer enn lengden, eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-33848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 16. oktober 2000 Del Skrevet 16. oktober 2000 Har INGENTING å si. Det som teller er at man klarer å tenne jenta og leve seg inn i en seksuell verden der BEGGE er aktive... når man har gjort det, er det kanskje noen få kresne jæveljenter som tror størrelsen har noe å si... isåfall har de misforstått. Poenget er å glede. Sier bare dette fordi misjonærsexdrittmannenerdensomgjøralt-teorien bygger på at mannen har en diger penis som gjør det bedre for den stakkarslige, underkastede jenta... hehe. Det er bare dritt. Store peniser blir man bare sår av. Tro meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-34002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanlig tissemann Skrevet 16. oktober 2000 Del Skrevet 16. oktober 2000 Har hørt om et gjennomsnitt på 13-15 cm, men lengder varierer jo så mangt. Spør du meg, har jeg nok best sex med de som er lengre , kanskje. men det viktigste er at de kan å bruke den! det vanlige er 12-18 cm. gjennomsnitt er 15 så vidt jeg vet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-34042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fransiscka Skrevet 16. oktober 2000 Del Skrevet 16. oktober 2000 Litt pussig at du ikke nevner noe om tykkelsen? For de fleste jenter tror jeg den betyr mer enn lengden, eller? Jeg er enig med deg i at tykkelsen OFTE har mer å si enn selve lengden. Dog ikke helt enig... Jeg har nemlig hatt fryktelig god sex en gang med en mann med veldig tynn, og lang penis, og hatt mindre bra sex med tykkere peniser:) Har ikke hørt noe fast gjennomsnitt for tykkelse av peniser, derfor nevnte jeg det ikke. har kun hørt at lengden pleier være i gjennomsnittet 13-15 cm. Men men, penisen er vel neppe det som skal bety mest i et forhold, det er langt mer viktigere å kunne vise kjærlighet og omsorg, kunne ta seg tid under sex, gi nærhet, og også variasjon, syns jeg:) Det er ikke noe med en mann som har lang og tykk penis, om han ikke kan å bruke den:) Dessuten, så varierer jo jenters smak meget, vi skal vel greie tilpasse oss, så lenge vi virkelig elsker:) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-34178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
epochx Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Akkurat passe er herlig:-)) Særlig hvis begge vet hvordan den skal brukes og liker de samme tingene:-)) Men hvordan bruker man den riktig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-231934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
epochx Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Blir dere aldri lei av å gruble over hvor lang en penis bør være?! Dette temaet ble da alvorlig talt oppbrukt for en GOD stund siden? En gang for alle: Det spiller ingen rolle hvor lang eller kort penisen er så lenge eier'n vet hvordan han skal bruke den! Hvis den er 2 cm kan det selvfølgelig bli litt vanskelig, men de ALLER fleste ligger innenfor 'gjennomsnittet' eller deromkring. Sp.mål som 'Penisen min er 18 cm, tror du den er lang nok?' begynner å bli litt kjedelig.. :-) men hvordan bruker man den riktig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-231937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutten sin det Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Etter mitt syn så finnes det vel ikke noe fasitsvar på hvor stor en penis bør være. Det er mange myter ute å går her, mange sier at hvis du ikke har en penis på rundt 16-17 cm så er den ubrukelig. Men det er nok seriøst overdrevet, da har i det minste jeg et problem. En gang kom jeg faktisk over noen tall over hvor lang en gjennomsnittspenis var, og fakta var at gjennomsnittslengden på en penis er 13 cm, og hvis vi skal se på den lengste som har blitt målt så var den 27 cm. Når det gjelder omkrets så har jeg ikke anelse om noen slik gjennomsnittstall der. Når det gjelder å måle en penis så bør en være ganske kritisk, det er flere måter å måle på, men en ting som er sikkert er at penis skal måles fra maven og ut ved full ereksjon. En annen ting som kan føre til usikkerhet i dette tilfellet er hva en velger å måle med, man kan bruke linjal eller målebånd, hvis man bruker linjal så får man ikke med den naturlige krumningen som mange har, man kan nærmest si at man måler luftlinja, jeg har en slik krumning og jeg regner med at mange andre har det også. Når det gjelder den andre måten å måle på så er det ved å bruke målebånd, her legger man bånde slik at den følger krumningen på penis og lengden blir selvfølgelig lengre, men om dette er den riktige måte å måle på vet jeg ikke. Hvis jeg skal vise til de resultatene jeg fikk så er penisen min ca. 13-14 cm når jeg målte den med linjal og faktisk litt over 15 cm når jeg brukte målebånd, men hvilken lengde jeg skal bruke hvis noen spør om lengden på penisen min vet jeg ikke, men jeg ville sagt 13-14 cm. Når det gjelder omkretsen, så er det også her to måter å måle på, man kan bruke målebånd eller skivelære, når en bruker målebånd tar man rett og slett og legger den rundt penis, hvis man bruker skivelære så måler man diameteren og dermed regner ut omkretsen. Med mine målinger så var penisen min ca 13 cm i omkrets når jeg målte med målebånd, og ved å bruke skivelære målte jeg diameteren til 4,5 cm. Om dette er normalt eller ikke vet jeg ikke. Men av en eller annen grunn så er faktisk disse målene ganske like de målene du finner på en slangeagurk, omkretsen på en normal agurk er omtrent 12 cm og hvis du kutter agurken slik at den blir 13-14 cm så har du faktisk penisen min. Det har vært mye snakk om at man ikke kan gi kvinnen orgamse hvis man har for liten penis, det får kvinner si noe om selv for jeg vet ikke, men hvis det er noen kvinner/jenter der ute som vil prøve så kan de jo kjøpe seg en slangeagurk å kutte den slik at den får ca 13-14 cm i lengde og dermed prøve ut den og komme med resultatet om de får orgamse eller ei, om den var for kort eller tynn. En annen ting som jeg kan si til slutt er at jeg har ikke anelse om når en penis slutter å vokse, jeg er 19 år og det kan hende at den kommer til å vokse litt i fremtriden men det vet jeg ikke. Dette var slutten på dette innlegget, det ble ganske langt men håper du tok deg tid ti lå lese hele. Hvis du vil diskuterre videre mde meg eller om du er noe du lurer på om eller du rett og slett bare vil skrive til meg så kan du sende en mail til: [email protected] *Det var gutten sin det som går grundig til verks! Har du alle disse tallene i hodet også, og hvem diskuterer du de med til vanlig? Det beste var den med agurken som faktisk blir din penis... har du sammenligningsgrunnlag med bananer og squash også, og er f.eks. chiquita bananer de største eller?? LOL 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-231948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 men hvordan bruker man den riktig? Driver du research? ;-) Innlegg fra oktober 2000....ikke dårlig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6647-hvor-stor-b%C3%B8r-penis-v%C3%A6re/#findComment-231949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.