Gjest emily Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Er det slik at en får økt sexslyst ved å ha sex/onanere ofte? Kunne tenkt meg at en blir på en måte "immun" hvis en gjør det hele tiden. 0 Siter
Kvinne331365380360 Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Min erfaring er at jo mer man (jeg) onanerer og har sex, jo mer får man lyst til å ha det. Under visse forutsetninger: at det fører til glede og lykke, og ikke bare frustrasjon. Man lærer heldigvis av sine feil, og foretar nødvendige grep for å få glede og lykke utav seksuallivet sitt. Og vips, er man inne i en såkalt god sirkel. 0 Siter
melania Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 definitivt! Dess mer jeg har sex, dess mer vil jeg ha i hvert fall 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Jeg får mer sexlyst hvis jeg ikke har sex så ofte,for da får jeg større nytelse av gangen. 0 Siter
Gjest Smurfen Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Ja, hvis det er "bra" sex.. Når du har vant kroppen til å få sex i ny og ne blir det ett helvete når partnen drar på ferie i 3 uker... Då har du i hvertfall lyst på sex... *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.