Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og jenta mi har vært sammen i 1år og 2mnd. vi har ikke hatt skikkelig sex enda. men når vi skal prøve å ha sex blir hun så stille, hun sier ingen ting. hun er jomfru så det er trangt. hvis ikke hun sier noe kan jeg ikke vite hva jeg skal forbedre, jeg har spørt henne om hun er klar for å ha sex, hun har svart ja, men det går lissom ikke. Hilsen Dr.dick

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66492-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det er tydelig at det ligger mer bak dette enn bare at hun er trang og jomfru.

Slik det virker på meg, er det noe mer som ligger bak. Dette kan være alt fra frykt, til hendelser tidligere i livet (voldtekt, overgrep o.l.).

Dessuten virker det som om du er temmelig desperat på å ha sex (jomfru du også, kanskje?).

Sex skal være en herlig opplevelse for begge to. Ingen unntak!

Selv er jeg gift med en herlig kvinne, og har et flott sexliv. Men dette tok lang tid å bygge opp, grunnet en voldtekt da hun var 15 år.

Tillitt er det aller viktigste når det gjelder å ha sex for første gang.

Nå beveger jeg meg langt ut, men kanskje hun ikke stoler fullt på deg? Det er ikke automatisk at tillitten kommer for fullt etter ett, to eller til og med tre år.

Mitt råd er å ta ting med ro. Sexen kommer. Og da kommer den for fullt, det kan jeg love deg.

Ellers bør du, godeste doktor, sette deg ned og ta en selvransakelse. Hvorfor er du sammen med denne jenta? Er det fordi du vil knulle? Eller elsker du henne virkelig?

Til slutt drister jeg meg til å spørre hvor gammel hun er, og hvor gammel du er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66492-svar/#findComment-304195
Del på andre sider

Gjest Xwoman

Jeg vil tippe at ingen av dere er særlig gamle..?? Jeg tror rett og slett at hun ikke er klar for det, kanskje hun tror at hun er det, men hun tar nok feil...Tror forøvrig ikke at du er klar for det heller...virker som om du bare er ute etter å knulle..?? Siden det hele er helt nytt for henne, er hun jo selvsagt veldig usikker. Usikker på hva hun skal gjøre, hva du kommer til å gjøre, usikker på deg rett og slett....Hvis man begynner veldig forsiktig, kommer hun inn i det etter hvert. Tenk deg at du begynner på en ny jobb. Du har ingen erfaring i det hele tatt. Selvfølgelig blir du usikker og stille! Du vet ikke helt hva du skal gjøre. Så lærer du det, og fra da av går så det suser. Sånn er det med sex også. Men som de andre sier her så bør du sette deg ned og tenke deg om hvorfor du vil ha sex med henne. Om det er fordi du bare vil ha sex, eller om du virkelig elsker jenta di.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66492-svar/#findComment-304604
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...