Gå til innhold

Kona reiser på ferie for å teste gnist med eks :(

Anbefalte innlegg

Mm.... skjønner helt hva du mener. Resien må man ta hånd om sjæl spør du meg.

"min pekuniære situasjon er for tiden anstrengt" er kanskje et dårlig sjekketriks før lørdagssexen hjemme hos dere.... eller er hun fremdeles intrissert?

Hold fast og lykke til er det eneste man kan si i en sådan stund før man river telefonkontakten ut av veggen og avslutter enda en meningsfylt dag bak tastene. Håper du har lært noe av meg idag også ;o)

Nuffetassen.

Vel, kona tar kreditkort, så så lenge Amex og Mastercard ikke kutter forbindelsen, blir det fortsatt utført akrobatikk i halmen hver lørdag kl 2100.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirea

10

• conan

6

• Mr Pooh

4

• Relic

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Dette hadde jeg aldri i verden funnet meg i, det får da være måte på til oppførsel.

Jeg tror hun gjør dette fordi du ikke har evnen til å sette tingene på plass og si hva du mener.

Skal hun reise til han og være sammen med han i flere dager?

Da har jeg har ingen tro på at hun ikke vil være utro.

Jeg tror problemet her er at du er for snill, at du ikke sier i fra.

Aa vaere snill i ekteskapet betyr ikke alltid aa dilte etter aa finne seg i alt. Sett noen klare grenser - det vil nok hun over tid finne mer attraktivt ogsaa.

Og den reisen kan hun bare glemme! Her maa du si klart i fra at det er helt uakseptabelt, og at hun faar velge! Dilter du etter ogsaa her, har jeg ingen tro paa at hun vil finne deg noe mer attraktiv etterpaa!

Lykke til! Jeg skjoenner at dette maa vaere vondt for deg, men loesningen ligger kanskje et annet sted enn hvor du tror.

LP

Gjest ikke undertegnet

Unnskyld meg, hva er du for en tøffel?

Hvorfor i all verden lar du henne reise avgårde sånn.

Hvis du tror du kommer ut av dette sterkere i den andre enden, så tar du mektig feil. Alle trenger faste rammer, og trår du grundig over streken er du ute av leken.

En mann som deg kunne jeg aldri hatt. Her er det du som sitter igjen med svarteper,

for tror du dette blir et engangstilfelle?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...