Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer ble foreldre for litt over 1 år siden. Siden vi ble tre har sexlivet vårt dalt, mot å ha sex daglig og ofte flere ganger daglig før, er det nå max 1 x i uken.

Personlig syns jeg det er vanskelig med spontan sex nå når vi er tre, og når vi er alene og pjokken er hos mormor så blir det så opplagt at vi skal ha sex, at det ikke er noe "gøy" lengre (ikke misforstå, sexen er deilig den). Jeg syns heller ikke det er like lett å ha sex nå, en blir liksom litt trett og utslitt når han har lagt seg.

Slik føler jeg det. Samboeren min savner sex, og lurer ofte på hvorfor vi ikke har sex oftere. Jeg syns det er vanskelig både å svare henne på det og å gjøre noe med "problemet". Når vi endelig har sex er dette deilig, og vi ønsker begge å få dette til litt oftere, men det er jo grenser for hvor mange ganger vi kan spørre mormor om pass....

Er dette noe som andre nyblitte foreldre kjenner til, og hvordan løste dere dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66543-sex-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner et par (førstegangsforeldre) som nå har fått en til i familien, de hadde aldri tid til hverandre, kos og sex følte de selv. Og var ofte utslitt når de først ble alene. Men så klarte mora å slippe ungen sin og ansette en barnevakt noen dager i uka. bare sånn på kveldstid, så de får tid til hevrandre og kan leve som kjærester også + foreldre. Dette funker bra for dem, men "mor" var veldig skeptisk til å gi fra eg minsten, men hun angrer ikke et sekund nå. De går ut og spiser, koser seg hjemme, har sex og har faktisk overskudd til å finne på ting!

Å være foreldre og passe på forholdet er ikke lett, man må ha tid og overskudd, og det kan dere få på denne måten.

Gi det en sjanse i hvert fall. Ta en hel dag/ettermiddag "fri" og gjør det DERE har lyst til - bli gjerne i senga hele dagen hvis det frister. Alloe trenger pusterom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66543-sex-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-304117
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...