Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lengter

Jeg er så frustrert over meg selv. Er samboer og småbarnsmor, og har egentlig et helt greit liv.

Men det er en fyr jeg av en eller annen merkelig grunn ikke klarer å motstå. Jeg blir helt ør i hodet av den mannen, og drømmer om han hele tiden. Selv når det er lenge siden jeg har sett han.

Det værste er at jeg har følt "noe" for han i over 15 år, men jeg er ikke forelska i han heller. Har bare så lyst på han... Vi flørter i det skjulte hele tiden, og har smårota litt innimellom. Heldigvis har det så langt ikke skjedd mer.

Han sier det føles som det gnistrer mellom oss, og det er ingen tvil om at vi er på samme bølgelenge. Vi har kort sagt så ufattelig lyst på hverandre, og jeg er redd ihvertfall ikke jeg klarer å stå imot mer snart. Kanskje dette tullet ville gått over hvis vi bare ga etter en eneste gang? Eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66618-dr%C3%B8mmer-om-en-annen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lengter

Hvis du gir etter for lengselen, risikerer du jo samboerforholdet ditt, eller?

mvh

Samboeren bør for alt i verden ikke få vite noe som helst! Det måtte blitt en eneste gang i det skjulte, og forhåpentligvis ville jeg endelig fått den andre ut av tankene. Håper jeg...

Samboeren bør for alt i verden ikke få vite noe som helst! Det måtte blitt en eneste gang i det skjulte, og forhåpentligvis ville jeg endelig fått den andre ut av tankene. Håper jeg...

Hmm, der tror jeg du tar feil... Ønsker du virkelig å være utro, da?

undrer

girl1365380356

Hvis du gir etter for lengselen, risikerer du jo samboerforholdet ditt, eller?

mvh

Man har alltid lyst på det man ikke kan få,det "ulovlige". Det er jo det som er spennende. Men hvis dere tar det skrittet å gjøre noe mer,kan det hende at du blir skuffet. Du har sikkert sett for deg hvordan det skal bli,men det blir sjelden helt slik man har drømt om. Er du sikker på at du tør ta sjansen?

Annonse

Emily1365380362

Jeg vet hvordan du har det !Det kunne vært meg som hadde skrevet det innlegget og jeg sjønner veldig godt hvor frustrert du er ! Jeg er også småbarnsmor, og har en samboer som er utrolig snill og som jeg er veldig gla' i. Jeg klarer alikevel ikke å få han andre ut av systemet mitt. Vi flørter også hele tiden i det skjulte og jeg tenker så mye på han. Jeg tenker også tanken om å bare gjøre det en gang for å se hvordan det blir, og jeg vet han er med bare jeg sier i fra... Jeg vet at det mest fornuftige er å la være, og det er det som har holdt meg igjen, men jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å motstå.... Jeg vil gjerne høre hvordan det går med deg og han, og om du klarer å finne ut av dette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...