Gjest olive Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Er det bare jeg som ikke har fått det? Så vidt jeg husker, så skulle vel dette vært i posten for lengst... 0 Siter
Gjest molly Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Jeg er ikke helt med men vil du fortelle hva det er? 0 Siter
Gjest Olive Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Jeg er ikke helt med men vil du fortelle hva det er? Det er medlemsbladet til FUB. 0 Siter
Gjest betina Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Nei, jeg har heller ikke fått det. Mener å ha sett her et sted at det ble sendt 24. juli, men da burde det ha kommet fram nå... 0 Siter
cemi Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Det er medlemsbladet til FUB. nå forstår jeg,har bare vært så vidt innom den siden jeg.Er det mye interesant der? 0 Siter
Gjest molly Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Det er medlemsbladet til FUB. Javel ja.Er det slik at man får det i posten? Er det gratis? Siden det er ingen i min familie som vet vi driver med IVF tør jeg nok ikke å abonere på det,de kunne jo få seg et sjokk hvis de fikk se det...hehehe. 0 Siter
Gjest nøffe Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Nei, jeg har heller ikke fått Utspring i posten. 0 Siter
Gjest Sidsel i FUB Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Javel ja.Er det slik at man får det i posten? Er det gratis? Siden det er ingen i min familie som vet vi driver med IVF tør jeg nok ikke å abonere på det,de kunne jo få seg et sjokk hvis de fikk se det...hehehe. Utspring er som sagt her, medlemsbladet til FUB. Det betyr at man må være medlem i FUB for å få bladet i posten (man kan ikke bare abonnere). Det sendes i lukkede konvolutter med avsender Utspring. Det er et enkelt lite blad i A5 format. Masse god informasjon om dette og hint, med fokus på behandling for barnløshet og litt om adopsjon og andre alternativer. Se mer på hjemmesidene våre http://www.fub.no MVH Leder II i FUB 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.