Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om jeg skal ta sjansen å teste på fredag.Det er da 12 dager siden jeg var til inseminasjon inkl. inseminasjonsdagen.Er så redd for hva den testen kan vise at jeg føler jeg bare må få det overstått. Er det en mulighet for at den kan vise rett resultat på den 12 dagen?

Har fått (for noen dager siden) ømme pupper/brystvortet endel stikking i nedre del av magen og er i tilleg ganske hoven der.Ser nesten ut som jeg er 4 mnd på vei!?

Vet at der er mange like symptoner på mensen så det er ikke så godt å bli klok på dette.Men håper noen har noen gode råd/erfariger ang. den testen.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66636-spmerfaringer-med-testing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jol!

Jeg testet på dag 11, og da ble det en svak strek på CB. Behøvde ikke bruke fantasien en gang.. :) Og det gikk jo bra, iallefall foreløpig! Jeg var hos legen mandag, for jeg hadde noe ubehag i ene egglederen, og hun så på meg, og testen på legekontoret var også posisiv... Tok en hCG-prøve og, får vite svaret på den i morgen.

Håper det er sånn det går med deg og! Jeg hadde samme symptomer som deg, + noe som muligens er halsbrann eller noe...

Lykke til, si ifra åssen det går, send meg en mail eller noe!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...