Gå til innhold

en tvilling død/blør mye og magesmerter

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei alle sammen vi er meget bekymret for graviditeten for den ene av tvillingene er død , sannynligvis i uke 8? dette opptaget vi på ul for ca 3 ukersiden. jeg er nå i uke 12 og har fått sterke magesmerter og blør en god del, men på ul idag fikk vi se at fosteret lever og vinket til oss, men smerter er vell ikke normalt er dette et tegn på at den som er igjen kan dø spontanabort? Det fosteret som døde i 8 kunne vi skimte på ulen for det krymper inn , er det kasnje dette som gjør det? legen trudde kansje det kunne også være at livmoren trekker seg litt opp? ivertfall så er jeg på gråten og meget redd for den som vinket til meg idag. har noen erfaring med dette? kansje jeg forstår litt mer av dere? takker for svar!

Fortsetter under...

Dette har jeg egentlig ikke greie på, men en venninne av meg mistet en tvillling tidlig i svangerskapet. Hun hadde blødninger lenge. Tror faktisk hun blødde noe helt til hun var 6 mnd på vei. Det gikk heldigvis bra. Barnet hennes er 5 år nå! :-)

Jeg skal ta en telefon i kveld og komme tilbake til deg om du ikke har fått masse svar før jeg er tilbake bak PCen søndag.

Håper det går bra for deg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...