Gå til innhold

Hva er jentas vanligste sexfantasier?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenters fantasier er sikkert like variert som gutters!

Men en ting er sikkert,til forskjell fra gutter som kan bli opphisset av å se nakne jenter og kvinnelige kjønsdeler,blir ikke de fleste jenter opphisset av å se nakne menn og peniser...

Vi tenner på handling... det være seg en god sex-historie eller film.. ;)

Men en ting er sikkert,til forskjell fra gutter som kan bli opphisset av å se nakne jenter og kvinnelige kjønsdeler,blir ikke de fleste jenter opphisset av å se nakne menn og peniser...

Jeg tror de fleste jenter først og fremst fantaserer om store slimete negerpikker!

Annonse

Fysj altså amiga. Se på sånne filmer, da gitt.

Hvordan gikk det med ET? Holdt han mål?

ET holdt mål ja, den beste vibben jeg noen gang har prøvd, det roterende hodet var bare himmelsk! :-D Men jeg hadde nok ikke kunnet klart meg med bare en vibrator nei, ekte vare er å foretrekke!

Annonse

ET holdt mål ja, den beste vibben jeg noen gang har prøvd, det roterende hodet var bare himmelsk! :-D Men jeg hadde nok ikke kunnet klart meg med bare en vibrator nei, ekte vare er å foretrekke!

Ja, det vil jeg tro.

Men nå har jeg ikke prøvd vibratorer heller. Det er lissom en jentegreie det der.

Jeg har så godt som ingen seksuelle fantasier. Tenner på meg selv ved onani og kjæresten min resten av tiden. Har et utmerket forhold til min egen seksualitet og kropp.

De gangene jeg dog _har_ hatt fantasier handlet det om konkrete menn jeg har vært tent på og alskens hete situasjoner mellom oss to.

"blir ikke de fleste jenter opphisset av å se nakne menn og peniser..." Ikke? Syns en naken mannekropp er veldig opphissende jeg da :) Og jeg tror ikke jeg er vanvittig unormal på det området heller

Snakk for deg selv. En naken mann m/erigert penis er da ufattelig opphissende. Og er penis ikke-erigert er det jammen meg opphissende, det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...