Gå til innhold

Hva tenner dere på gutter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

smilehull1365380354

Trodde gutter ville være den store jegeren jeg. Har jeg tatt så feil?

Det er ofte helt umulig å vite om en dame er interessert eller ikke, og man blir drit lei av å få kalde skuldre. Så hvis damen ikke gir meg helt klare signaler om at hun vil ha meg, så gidder jeg ikke å bry meg.

Hvis det er en kjekk kar du har et øye for, bør du derfor ikke være for bekjeden. Da gir han bare faen i deg og prøver seg på en annen.

Det er ofte helt umulig å vite om en dame er interessert eller ikke, og man blir drit lei av å få kalde skuldre. Så hvis damen ikke gir meg helt klare signaler om at hun vil ha meg, så gidder jeg ikke å bry meg.

Hvis det er en kjekk kar du har et øye for, bør du derfor ikke være for bekjeden. Da gir han bare faen i deg og prøver seg på en annen.

Hvilke signaler vil du foreslå

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Mange liker å bli forført, være den passive siden det i mange tilfeller er motsatt, tror jeg....

Hvis de liker å bli forført uten at gutten skal forstå at de faktisk vil noe, så vil de bli mektig skuffet den dagen det er meg eller folk som tenker som meg, de vil forføre! :)

Annonse

Jeg er kvinne, men svarer likevel...

Kan godt tenke meg at majoriteten av gutter / menn tenner på jenter / kvinner som er litt av hvert, som er flerdimensjonale.

Min erfaring er at noen liker en rolig start, andre blir ville av direkte fronting, men som sagt... en blanding... alt til sin tid...

Jeg liker alle samtaler når jeg kjeder meg.

Men joa, sex er ikke en uting å snakke om.

Er enig med deg der SierDuDet sex er verken flaut eller uting å snakke om.

Det må jo bare være en god ting at en vil lære og dele informasjon om sex og nærhet med andre eller hva mener dere?

Spennende å finne ut åssen jenter tenker når det gjelder sex,hvordan de vil ha det/ikke ha

Er enig med deg der SierDuDet sex er verken flaut eller uting å snakke om.

Det må jo bare være en god ting at en vil lære og dele informasjon om sex og nærhet med andre eller hva mener dere?

Spennende å finne ut åssen jenter tenker når det gjelder sex,hvordan de vil ha det/ikke ha

Jeg har lært mye av det forumet her, da man kan spørre om det man vil, lese en rekke innlegg på ting man vanligvis ikke diskuterer over en bedre middag, og jeg vil påstå at dol har gjort meg til en bedre sexatlet.

Så det er sant at sex er en fin ting å snakke om!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...