Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

etter en deilig dag i går, så braste jeg til jorden igjen. Om kvelden kom det bittelitt lyserødt blod. Har ikke startet noe mere i natt og har ikke blødd noe enda idag, tok en ny test og den var fortsatt positiv, kanskje en anelse sterkere enn igår.

Jeg klarer ikke denne terroren lenger jeg. Kan ikke det domme blodet holde seg unna da? Ble skikkelig deppa igår.

Håper virkelig dette får en grei utgang!

klem fra en frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66684-det-g%C3%A5r-opp-og-det-g%C3%A5r-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heisan igjen!

I dag har jeg vært veldig spent. Tok en test i ettermiddag og den var litt sterkere enn igår. Ser godt en lyseblå fin strek. Har ikke hatt noen blødning i dag. Var disse to dråpene i går kveld. Mensen har kommet på dag 10 på begge de 2 foregående forsøkene. I dag er jeg på 11 ;-) Jeg bruker en formue i tester. Gjør ikke noe annet for tiden.....

Så nå er jeg forsiktig optimist igjen...

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...