sats Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Hei, og takk for hilsen! Joda, det ser ut til å gå bra, selv om jeg nisjekker toalettpapiret hver eneste gang. Føler meg ganske OK i form, men har de siste dagene vært litt småkvalmen (nesten som å være fyllesyk) med en gang jeg står opp og så varer det et par timer. Supert at du skal starte på igjen med forsøk - det lønner seg å aldri gi opp, vet du! Mange klemmer fra 0 Siter
blått Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Kjære vordende mor! Håper alt går bra med deg! Nå må du ikke være så nervøs at du glemmer å glede deg over at du faktisk er gravid!! Jeg driver å sonderer terrenget for å finne hvor jeg skal ta neste forsøk. Har hatt 3 på RH, men tenkte jeg kanskje skulle prøve et annet sted neste gang. Var du fornøyd med Køben? Hvor mange egg setter de inn? Det er jo litt lenger å reise, jeg bor jo ret ved riksen, men tror kanskje jeg trenger miljøforandring.... Masse lykkeønskninger fra meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.