sats Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Heisann! Så du er tilbake fra ferien nå? Var vel godt å komme tilbake til DOL igjen og få litt "oversikten"? Det går greit med meg, litt småkvalm men ellers i fin form. Har endel væske igjen i magen enda, men regner med at det forsvinner i løpet av de neste to-tre ukene. Skal til Braut på UL på onsdag - da er jeg forhåpentligvis 7+2 og håper STERKT å få se et lite hjerte som banker i vei. Gruer og gleder meg. Har du tatt kontakt med Haukeland for å høre når tid du kan få fryseforsøket ditt? Mange ferieklemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66699-til-yogi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Kom hjem i går kveld. Pakket litt ut og logget meg så på nettet. Jeg var jo oppdatert på deg, og det var også beroliggende å se at det går bra med Katheinka. Jeg var mest ute etter informasjon om refusjon fra trygdekontoret i går kveld. Vi fikk avslag for forsøket vårt i januar da dette var forsøk nr. 4 (2. søskenforsøk). Vi er så veldig uenig med avslaget og skal klage dette videre. Derfor var jeg ute etter informasjon her på DOL. Fant noe som vi nok kan bruke i vår klagesak. Mye penger vett du. Trenger dem når vi snart skal bygge hus. Jeg har diskutert det frysforsøket med meg selv mange ganger, og har nå kommet til den konklusjon at vi utsetter det hele til nyåret. Det pga. husbyggingen. Hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid igjen, så har jeg ikke lyst til å bo i en trang liten kjellerleilighet med en nyfødt. Har heller ikke lyst til å stå å tapetsere og male i nytt hus rett før termin. Har forresten fremdeles ikke fått mens etter aborten i mars, og nei, jeg er ikke gravid. ) Jeg får nok krype i det og bestille time hos lege nå + time hos Tingeling. Kanskje skjer ting etterhvert helt uten assistanse. Det kunne jeg ha likt. Sjekket du ut den linken jeg ga deg i går? Hva ble terminen din? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66699-til-yogi/#findComment-305524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.