Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en kvinne på 28 år som er lykkelig gift,med et godt sexliv, bortsett fra at mannen min ikke har likt så godt å bli suget!

men etter at jeg leste en viss oppskrift her på disse sider om hvordan å gi god oralsex til menn, har det blitt fart i sakene. jeg hadde faktisk ikke tenkt på at menn også liker oppvarming i forhold til å bli suget ,har hatt flere partnere før, som aldri har klaget på teknikken min! Nå har det altså gått opp ett lys for meg, og nå gjør jeg omtrent akkurat som beskrevet i ett av innleggene her og mannen min er overlykkelig! så stor takk til dere alle, her er det ofte nyttige ting å lære:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66729-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo hyggelig å referere til et tidligere innlegg uten å si hva som stod der eller linke dit....

La oss andre også få vite hemmeligheten.

ops, så ikke før nå at jeg skulle postet dette på seksualitet! Vel, det er iallefall der det andre innlegget er, skulle gjerne lagt ut en link dersom jeg hadde kunnet:)

ellers er det ikke store hemmeligheten, bare å tenke mer i større grad at det en selv liker blir gjort med en, skal en gjøre mot andre...og selvfølgelig at menn også har følelser, tanker og behov for ømhet ikke bare "å gå rett på sak"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66729-oralsex/#findComment-305948
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...