Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og så burde vel et bilde av rumpa, samt beskrivelse av personen som type, følge med spørsmålet.

Den som påstår mi rumpe bør blottes i stringtruse på stranda, vil få en stor bøtte hånlatter i hodet.

Men hvis jeg var typisk 17 årig usikker ekshibisjonist med rumpe som ei stingsild, er det jo mulig at g-strengen ville vekke åtgaum hos gutta.

Gjest Pricilla

String på standa er ikke pent!

Så en dame (slank på ca 30) med en liten unge, kunne så vidt gå den lille pjokken, hun hadde fortsatt "baby-mage" og "baby-navel", silikonpupper som var litt skeive, men faste og hvit string... Hun var toppløs. var ikke engang trekant bak, men kun en strikk som gikk i sprekken..

Hun bøyde seg flere ganger for å løfte opp ungen, og da så man faktisk anus! noe så kvalmt.. Hun kunne liks så godt gå naken.. Ble nesten brydd av å ha henne i nærheten.. Ellers var hun slank, og hadde ganske fin kropp, men string hører ikkr til på stranda mener jeg, noe kan man ha for seg selv.

Og så burde vel et bilde av rumpa, samt beskrivelse av personen som type, følge med spørsmålet.

Den som påstår mi rumpe bør blottes i stringtruse på stranda, vil få en stor bøtte hånlatter i hodet.

Men hvis jeg var typisk 17 årig usikker ekshibisjonist med rumpe som ei stingsild, er det jo mulig at g-strengen ville vekke åtgaum hos gutta.

Hehe, sant nok! :o)

DEN flotte dama kom på stranda - og både gubben og jeg tittet.....så gikk hun forbi - og blottet skinkene i en g-streng, -jeg syns hun var flott, gubben syns hun skulle hatt hel truse.....:)

Så det er hipp som happ - folk vil alltid mene forskjellig :-)

Så en dame (slank på ca 30) med en liten unge, kunne så vidt gå den lille pjokken, hun hadde fortsatt "baby-mage" og "baby-navel", silikonpupper som var litt skeive, men faste og hvit string... Hun var toppløs. var ikke engang trekant bak, men kun en strikk som gikk i sprekken..

Hun bøyde seg flere ganger for å løfte opp ungen, og da så man faktisk anus! noe så kvalmt.. Hun kunne liks så godt gå naken.. Ble nesten brydd av å ha henne i nærheten.. Ellers var hun slank, og hadde ganske fin kropp, men string hører ikkr til på stranda mener jeg, noe kan man ha for seg selv.

æææææææææsj :-)

Annonse

Må man ha fin kropp for å bruke streng, var det ekkelt fordi man så "alt"eller fordi kroppen ikke var perfekt? Synes det er trist at vi kvinner alltid skal være så kritiske til andre kvinners kropper!

Selv bruker jeg ikke string, men det er fordi det skaper hemmorider..

DEN flotte dama kom på stranda - og både gubben og jeg tittet.....så gikk hun forbi - og blottet skinkene i en g-streng, -jeg syns hun var flott, gubben syns hun skulle hatt hel truse.....:)

Så det er hipp som happ - folk vil alltid mene forskjellig :-)

Han tørte vel ikke si annet..(?) ;)

Må man ha fin kropp for å bruke streng, var det ekkelt fordi man så "alt"eller fordi kroppen ikke var perfekt? Synes det er trist at vi kvinner alltid skal være så kritiske til andre kvinners kropper!

FÅR man hemmoroider av string???

Trodde det var mest sånn at hvis man har utvendige hemmoroider så er det ganske vondt med string?

*grubler over livets viderverdigheter*

FÅR man hemmoroider av string???

Trodde det var mest sånn at hvis man har utvendige hemmoroider så er det ganske vondt med string?

*grubler over livets viderverdigheter*

Vel, det blir kanskje litt høna eller egget problematikk...En annen ulempe ved string er at urinveisinfeksjoner også har en lei tendens til å dukke opp! kan ikke dokumentere dette, men vet om flere som synes det:)

Annonse

Gjest Pricilla

Det var motmydelig fordi man så ALT! HUn kunne likesågodt gå naken.. Det var ikke noe galt med kroppen hennes, prøvde å omtale den som nesten perfekt, mulig jeg formulerte meg dårlig. men selv om man har fin kropp kan man i det minste ha på bikini vel?

Dette var ikke kritikk til kroppen hennes, håper jeg ser sånn ut etter å ha født, men det var kritikk til at hun ikke hadde mer på seg en enn strikk i rumpa..

Sånne folk kan gå på nudiststrender, så slipper vi andre som i hvert fall har på badetøy å se rett i skrevet og rumpa på folk vi ikke kjenner!

Det var motmydelig fordi man så ALT! HUn kunne likesågodt gå naken.. Det var ikke noe galt med kroppen hennes, prøvde å omtale den som nesten perfekt, mulig jeg formulerte meg dårlig. men selv om man har fin kropp kan man i det minste ha på bikini vel?

Dette var ikke kritikk til kroppen hennes, håper jeg ser sånn ut etter å ha født, men det var kritikk til at hun ikke hadde mer på seg en enn strikk i rumpa..

Sånne folk kan gå på nudiststrender, så slipper vi andre som i hvert fall har på badetøy å se rett i skrevet og rumpa på folk vi ikke kjenner!

Hvem inspirerte deg til nicket, forresten?

Eksen til Elvis, eller den lille grisen i bikini i tegneserien?

Gjest Pricilla

Hvem inspirerte deg til nicket, forresten?

Eksen til Elvis, eller den lille grisen i bikini i tegneserien?

Ingen av dem.

Eksen til Elvis? Du mener vel dattera?

Hva har det med saken å gjøre?

Hvorfor skal du ALLTID slenge med leppa til meg? Du begynner å irritere meg!

Hva om jeg heter Pricilla? Plager det deg eller.. herregud, få deg et liv kjerring!

Ingen av dem.

Hva om jeg heter Pricilla? Plager det deg eller.. herregud, få deg et liv kjerring!

Var bare nysgjerrig, jeg syns nemlig den lille grisen i bikini er så morsom.

Jeg er ikke ute etter deg, og dette var ikke vondt ment på noen måte.

(Pricilla Presley var gift med Elvis, men hun var visst bare 14 da de ble gift. Sammen fikk de ei datter, Lisa Marie, som har vært gift med Michael Jackson.)

Ingen av dem.

Jeg har sjekka om jeg har plaga deg her, men kan ikke se annet enn at du spurte om reker var sunnt og jeg svarte det ikke var kosher.

Kan ikke helt se at det kvalifiserer til å kalle meg ei kjerring uten liv.

Så dette blir det siste svaret du får fra meg. Du skjønner ikke humoren min, du syns jeg er ubehagelig og jeg syns du er ubehagelig. Så dett var dett.

Gjest Pricilla

Var bare nysgjerrig, jeg syns nemlig den lille grisen i bikini er så morsom.

Jeg er ikke ute etter deg, og dette var ikke vondt ment på noen måte.

(Pricilla Presley var gift med Elvis, men hun var visst bare 14 da de ble gift. Sammen fikk de ei datter, Lisa Marie, som har vært gift med Michael Jackson.)

Greit, tok feil med Elvis - er nemlig ikke noe Elvis fan..

Men tolker innlegget ditt som spydig. Her diskuterer man string-truse, så skal du begynne på pirke på navnet mitt og spør om jeg har tatt det fra en gris?? haha.. Takk skal du ha! Synes Pricilla er fint jeg, så kan du synes hva du vil. Men har du ikke seriøse svar, VIRKELIG morsomme svar, eller svar på innlegget så kan du la vær å svare. I hvert fall til mine innlegg/svar.

Men bare ikke vær spydig! DET irriterer meg.. Men ellers er du etanes. Så ikke noe vondt ment fra min side heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...