Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Greit, tok feil med Elvis - er nemlig ikke noe Elvis fan..

Men tolker innlegget ditt som spydig. Her diskuterer man string-truse, så skal du begynne på pirke på navnet mitt og spør om jeg har tatt det fra en gris?? haha.. Takk skal du ha! Synes Pricilla er fint jeg, så kan du synes hva du vil. Men har du ikke seriøse svar, VIRKELIG morsomme svar, eller svar på innlegget så kan du la vær å svare. I hvert fall til mine innlegg/svar.

Men bare ikke vær spydig! DET irriterer meg.. Men ellers er du etanes. Så ikke noe vondt ment fra min side heller.

Måtte blande meg i tråden dere jeg..... Har lagt merke til at dere har krangla før :-)

Synes avil har herlig humor - jeg tenker faktisk akkurat de samme tingene som avil så herlig poengterer. Men dere har helt tydelig ikke samme humor og noen mangler kanskje litt selvironi også, så jeg vil absolutt råde avil til ikke å besvare Pricillas innlegg fremover ja.

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Måtte blande meg i tråden dere jeg..... Har lagt merke til at dere har krangla før :-)

Synes avil har herlig humor - jeg tenker faktisk akkurat de samme tingene som avil så herlig poengterer. Men dere har helt tydelig ikke samme humor og noen mangler kanskje litt selvironi også, så jeg vil absolutt råde avil til ikke å besvare Pricillas innlegg fremover ja.

jeg har humor, og masse selvironi faktisk.. Men det er ikke så lett å skille avils innlegg fra humor eller spydigheter.. Når jeg fleiper med folk setter jeg gjerne på noen : ) og bruker en litt mer fleipete tone.. Det hun skrev med grisen osv. virka snerpete på meg, selv om det sikkert ikke var ment sånn - men det kan ikke jeg lukte. Og mener vi har vært i trynet på hverandre før.. Husker ikke helt.

jeg har humor, og masse selvironi faktisk.. Men det er ikke så lett å skille avils innlegg fra humor eller spydigheter.. Når jeg fleiper med folk setter jeg gjerne på noen : ) og bruker en litt mer fleipete tone.. Det hun skrev med grisen osv. virka snerpete på meg, selv om det sikkert ikke var ment sånn - men det kan ikke jeg lukte. Og mener vi har vært i trynet på hverandre før.. Husker ikke helt.

Har du ikke sett tegneserien med den lille grisen i bikini?

Vel, den heter Pricilla.

Har du ikke sett tegneserien med den lille grisen i bikini?

Vel, den heter Pricilla.

Og den er jo kjempesøt !!!!!

(og det er jo Pricilla Presley også - så her bøttet det jo egentlig inn med komplimenter)

Jeg hadde digget det hvis noen spurte om jeg hadde tatt nicket fordi jeg likte den serien. Men man KAN selvsagt ta alt opp i verste mening også.

Gjest uffamegda

Ingen av dem.

Eksen til Elvis? Du mener vel dattera?

Hva har det med saken å gjøre?

Hvorfor skal du ALLTID slenge med leppa til meg? Du begynner å irritere meg!

Hva om jeg heter Pricilla? Plager det deg eller.. herregud, få deg et liv kjerring!

Noen som venter mensen her , eller??

Annonse

Gjest Pricilla

(og det er jo Pricilla Presley også - så her bøttet det jo egentlig inn med komplimenter)

Jeg hadde digget det hvis noen spurte om jeg hadde tatt nicket fordi jeg likte den serien. Men man KAN selvsagt ta alt opp i verste mening også.

Når du ikke veit hvilken gris man snakker om, og får spørsmål om man er oppkalt etter en gris, så blir man ikke akkuratt overlykkelig da!

Jeg ser for meg en lyserose, feit gris med gjørme over hele seg som ruller seg i møkka.. Ser ikke på det som et kompliment akkuratt.

Er nok ikke oppkalt etter noen av dem nei... Pricilla er jo bare et navn, kanskje ikke så vanlig i Norge da men..

i ånden pille på andres nick...som cellist så må jeg jo innrømme at jeg finner det modig å ta nick etter det mest mobba instrument i orkesteret*flire*

i ånden pille på andres nick...som cellist så må jeg jo innrømme at jeg finner det modig å ta nick etter det mest mobba instrument i orkesteret*flire*

Nemlig! Stakkars misforståtte strengeinstrument :-) Liten og rund og trist i tonene og ikke brukanes til så innmari mye annet enn treige duetter med obo!

neida - jeg synes formen passer litt til meg, skjønner du - derfor.

Nemlig! Stakkars misforståtte strengeinstrument :-) Liten og rund og trist i tonene og ikke brukanes til så innmari mye annet enn treige duetter med obo!

neida - jeg synes formen passer litt til meg, skjønner du - derfor.

:)

Ja ikke akkurat de mest spennende delene av partituret, har du lagt merke til at det alltid er oss i celloseksjonen som er jævligst på bratsj vitsene.. litt fordi vi er misunnelige på størrelsen du har ingen ide om hvor lei man blir av å dra på den kassa , men fiolin er liksom så uværdig..*flire*

:)

Ja ikke akkurat de mest spennende delene av partituret, har du lagt merke til at det alltid er oss i celloseksjonen som er jævligst på bratsj vitsene.. litt fordi vi er misunnelige på størrelsen du har ingen ide om hvor lei man blir av å dra på den kassa , men fiolin er liksom så uværdig..*flire*

Enig !

Feler er for pyser!

*S*

tigertrollet

Jeg bruker ikke bikini etter hva gutta liker:)

Kommer mer an på hvor jeg er.

Ligger ikke på Huk med en meter mellom naboene og fjorten som ser mellom beina mine i string f.eks.

Men ligger jeg for meg selv foretrekker jeg string rett og slett fordi jeg hater skiller og bruker string til vanlig:)

Annonse

Jeg var i syden i sommer.. og kjøpte meg ei hvit stringtruse.. (ei vanlig ei med trekant bak)

det var nesten ikke norske folk der, så jeg tok sjangsen :-)

Hat stor, men fin rumpe, så jeg fant ut at det måtte da la seg gjøre ( dro jo likevel den vanlige trusa langt oppi baken for å unngå skille)

Samboen sa jeg burde ha ei vanlig truse.. men dattera mi på 12 heia på stringtrusa..

Han ble da vant til den :-)

Synes at folk skal få gå i det de vil, jeg..

tigertrollet

Jeg var i syden i sommer.. og kjøpte meg ei hvit stringtruse.. (ei vanlig ei med trekant bak)

det var nesten ikke norske folk der, så jeg tok sjangsen :-)

Hat stor, men fin rumpe, så jeg fant ut at det måtte da la seg gjøre ( dro jo likevel den vanlige trusa langt oppi baken for å unngå skille)

Samboen sa jeg burde ha ei vanlig truse.. men dattera mi på 12 heia på stringtrusa..

Han ble da vant til den :-)

Synes at folk skal få gå i det de vil, jeg..

Enig.

Men jeg så en gang i Spania to små jenter på rundt 5 og 7 år i stringtruser -DET var perverst! Unger får gå uten eller med vanlig -og vi andre gjør som vi vil:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...