Gå til innhold

Status. For de interesserte!!!

Anbefalte innlegg

Hei,lenge siden sist nå.

Har akkurat kommet hjem fra UL på Volvat og alt er bare bra med alle tre!!!!

Er i dag presis 13 uker.

Det har fortsatt ikke gått opp helt enda, Tenk 7 forsøk og skal bli belønna med trillinger.

Ønsker ikke skrive mer her inne men skal nå melde meg inn på gravidforumet. Så vil du høre mer dettaljert fra UL

finner du det der,

LYKKE TIL VIDERE ALLE SAMMEN!! FØLGER MED DERE.

Hilsen TK.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66739-status-for-de-interesserte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro!! Du motiverer meg til å fortsette prøvinga! Lykke til videre!

P.S jeg går til samme alternative behandler som deg nå.

Klem kul

Hei

Har ikke skrevet så mye, men fulgt med har jeg til tider.

Det er godt det lykkes trippelt til slutt, det er motiverende for meg iallefall, jeg skal ikke gi opp enda.

Klem fra meg

Så utrolig moro dette er, TK!! Og så velfortjent etter syv forsøk... Over 13 uker nå og alt ser perfekt ut, da går dette bra!!

Tenk, trebarnsmor plutselig!! Det må jo føles som et eventyr... Det synes jeg, og jeg har bare én der inne. :-)

Ønsker deg lykke til videre med de tre små!

Klem fra

Annonse

Kjære TK!

Ville bare si at jeg ønsker deg lykke til videre med de tre små du bærer på! Det er jo helt fantastisk at det skulle klaffe så til de grader. Selv er jeg i dag 6+4 og i grei form etter overstimuleringen. Jeg våger ikke å titte over på graviditetsforum ennå!

Mange klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...