Gjest BageNko Skrevet 14. oktober 2000 Del Skrevet 14. oktober 2000 Jeg har en ganske stor penis, ca 20 cm. og lurer på om man da som regel har slappere i stiv fordi den trenger mere blod enn en liten penis? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6675-st%C3%B8rrelse-og-potens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 14. oktober 2000 Del Skrevet 14. oktober 2000 I penis fins det innebygget kontrollsystmer som skal sikre mengden blod for å kunne opprettholde stivheten.Det er neppe trolig at en stor penis tapper resten av kroppen for så mye blod at det ikke blir nok tilbake til å gjøre penis tilstrekkelig stiv. Det ordner disse indre kontrollsystemene for. Naturen har satset myepå å sikre at flst mulige menn skal klare å få en tilstrekkelig god stiv penis til å kunne gjennomføre et samleie og på den måten sikre svangerskap. Derfor disse omfattende kontrollsystemene. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Med hilsen Berthold Grünfeld lege Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6675-st%C3%B8rrelse-og-potens/#findComment-33616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tommen23 Skrevet 16. oktober 2000 Del Skrevet 16. oktober 2000 I penis fins det innebygget kontrollsystmer som skal sikre mengden blod for å kunne opprettholde stivheten.Det er neppe trolig at en stor penis tapper resten av kroppen for så mye blod at det ikke blir nok tilbake til å gjøre penis tilstrekkelig stiv. Det ordner disse indre kontrollsystemene for. Naturen har satset myepå å sikre at flst mulige menn skal klare å få en tilstrekkelig god stiv penis til å kunne gjennomføre et samleie og på den måten sikre svangerskap. Derfor disse omfattende kontrollsystemene. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Med hilsen Berthold Grünfeld lege Vennlig hilsen Hei !!! Blir alltid så glad når legene svarer på spørsmål i dette forumet. Betryggende liksom! Jeg har et problem, som ikke er særlig ålreit å ha i min alder. Når jeg er sammen med jenter, seksuelt, så er det sjelden full ereksjon i mer enn et halvt minutt. Dette plager meg veldig selvfølgelig. Problemet er i hvertfall ikke at jeg ikke er opphisset nok. Kan problemet være kondom? Eller kan det skyldes andre ting ??? (Selv om jeg har fått utløsning, så våkner gjerne junior veldig når jeg tar av kondomen) Håper du tar deg tid å svare meg også professor !!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6675-st%C3%B8rrelse-og-potens/#findComment-34098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.