Gjest for all del, ikke undertegnet Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Har vært gift med en muslimsk mann i snart fire år, og vi har slitt mye. Jeg har blitt ignorert så lenge jeg kan huske. Han er ute på byen hver fredag og lørdag, og har vært det i alle de årene vi har vært gift. Jeg vet det har vært mange jenter innom livet hans også, men det får jeg aldri klart å bevise. Han er en luring. Kommer hjem klokka 8 om morningen og later som han har vært hos kameraten sin, jada det tror jeg veldig på. Vi har ikke hatt sex på tre år, fordi han ikke lenger vet hva forspill er, bare buser på og er hard og ubehagelig. Jeg er selv stadig på utkikk etter en ny mann. Helst ville jeg droppa han jeg er gift med, men av økonomiske hensyn bor vi fortsatt sammen.(Ikke kom og fortell meg at mange av dere ikke gjør det samme.) Har truffet flere gutter via nettet eller på byen eller andre steder, men ingen av dem har kunnet matche seg med han jeg er gift med. Han er superintelligent og ordentlig maskulin. Once you go black, you never go back. Jeg kan ikke ha en som er noe dårligere enn han. Han sier han liker meg, men elsker meg ikke lenger. Så tiden går. Jeg har partnere på min kant, han har på sin. Men problemet mitt er at jeg ikke klarer å forelske meg i noen av de jeg treffer. De har alle en eller annen feil. Siste mann måtte jeg vrake i dag. Jeg ble kvalm bare jeg tenkte på han. Skikkelig pinglepongle var han. Ingen av de jeg treffer får noensinne rede på at jeg fortsatt er gift. Har kontantkort på mobilen som er ukjent for gubben min. Han har nok mistenkt meg i blandt, men han aner ikke hvor mange jeg treffer. Og jeg aner ikke hvor mange han er sammen med. Det var han som begynte med denna dritten. Fløy ute hver helg, og kot kona si bare sitte hjemme. Tilslutt var jeg lei, og begynte å se meg om etter en annen. Helst vil jeg treffe en, skille meg og leve lykkelig alle mine dager, men jeg vet at det er umulig. Jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet hverken for min mann eller de andre. Jeg er ikke noe sex-dyr, faktisk har jeg kun sex hvis jeg begynner å bli intressert i dem. Det vil si jeg treffer dem flere ganger. Ikke noe one-night. Men jeg har litt kjipe følelser for at dette ikke er en sunn livsstil. Jeg skulle vel kanskje levd alene, men økonomien strekker ikke til. Ikke klarer jeg meg alene heller. Må ha en mann. Har aldri i hele mitt voksne liv vært uten kjæreste. Jeg blir dønn ulykkelig alene. Utrolig nok er jeg ikke ulykkelig selv med denne livsstilen. Jeg er rolig, harmonisk, og har selvtillitten i orden. Det er bare så gørr kjedelig å være på konstant jakt etter kjærligheten jeg alikevel aldri finner. Pluss at jeg juger for alle de gutta jeg treffer. (ja det er det sikkert noen av dem som gjør til meg og.) Lurer du kanskje på sånn ca antall jeg har surra med? Rundt syv stykker. Okei folkens, sett i gang og slakt meg. Jeg forventer ingen sympati, men vil gjerne høre hva dere syns om dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hvis han knuller rundt er det på sin plass at du også gjør det. Så det finnes her ingen grunn til å slakte deg. Vet han at du er utro? Fyren er muslim, og du skal aldri se bortifra at han den dagen han finner det ut vil se sin ære knust, og du ender opp som Gry Hussein. Så jeg ville vært litt forsiktig om jeg var deg, uansett hvor mye han knuller rundt, og uansett hvor dårlig forholdet tilsynelatende er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest for all del, ikke undertegnet Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hvis han knuller rundt er det på sin plass at du også gjør det. Så det finnes her ingen grunn til å slakte deg. Vet han at du er utro? Fyren er muslim, og du skal aldri se bortifra at han den dagen han finner det ut vil se sin ære knust, og du ender opp som Gry Hussein. Så jeg ville vært litt forsiktig om jeg var deg, uansett hvor mye han knuller rundt, og uansett hvor dårlig forholdet tilsynelatende er. Som han selv sier, hva er vitsen med å kaste bort tjue år i fengsel for en kjerring, når det finnes så mange andre der ute? Skal jeg tro på det? Men det er klart jeg er redd for å ende most i asfalten en dag. Han har pr dags dato aldri lagt hånd på meg, enda jeg selv har både slått og sparket. Han har tre grader svart belte i kampsport, og kan drepe med et slag, så jeg tror han er litt forsiktig. Men man skal aldri si aldri. Hadde jeg aldri møtt han hadde hele livet vært anderledes. Har aldri vært utro mot tidligere partnere. Hilsen dum, dum dame. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg skal ikke dømme deg , slik det fremstår så er jo din mann en drittsekk selv! Men ; hvorfor giftet du deg med han , og hvorfor har dere ikke hatt sex de siste 3 årene? Var det pga. å få Norsk statborgerskap , eller kjærlighet? Håper du ikke ble fornærmet over spørsmålene , men jeg skjønte ikke helt! Lykke til , det fins bedre menn enn det du aner! Hilsen ei som VET 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Som han selv sier, hva er vitsen med å kaste bort tjue år i fengsel for en kjerring, når det finnes så mange andre der ute? Skal jeg tro på det? Men det er klart jeg er redd for å ende most i asfalten en dag. Han har pr dags dato aldri lagt hånd på meg, enda jeg selv har både slått og sparket. Han har tre grader svart belte i kampsport, og kan drepe med et slag, så jeg tror han er litt forsiktig. Men man skal aldri si aldri. Hadde jeg aldri møtt han hadde hele livet vært anderledes. Har aldri vært utro mot tidligere partnere. Hilsen dum, dum dame. Ikke vet jeg, og du kjenner han jo selvsagt best. Du bør i hvertfall ikke tenke på å ha dårlig samvittighet for dette, da han jo er utro selv. Kom du deg på en eller annen måte ut av forholdet, det er jo trossalt ingen grunn til å bli der når du har det som du har det. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 "Jeg skulle vel kanskje levd alene, men økonomien strekker ikke til. Ikke klarer jeg meg alene heller. Må ha en mann." Du har problemer med selvtilliten, jente! Det økonomiske er ditt minste problem -alle kan greie å betale bolig idag, ellers kan du få hjelp til det. Det kan jo hende du må senke noen krav til levestandarden i starten, men det skulle man jo tro det var verdt, etter det du skriver. Du _må_ ikke ha en mann. Du må ihvertfall ikke ha en mann som er notorisk utro og der den gjensidige respekten er tapt for alltid. Klar deg alene, det skylder du deg selv. Til syvende og sist har man bare seg selv, vet du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest for all del, ikke undertegnet Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg skal ikke dømme deg , slik det fremstår så er jo din mann en drittsekk selv! Men ; hvorfor giftet du deg med han , og hvorfor har dere ikke hatt sex de siste 3 årene? Var det pga. å få Norsk statborgerskap , eller kjærlighet? Håper du ikke ble fornærmet over spørsmålene , men jeg skjønte ikke helt! Lykke til , det fins bedre menn enn det du aner! Hilsen ei som VET Det var kjærlighet fra min side. Han var nok bare spekulativ, vil jeg tro. Han ser i hvert fall ned på alle Nordmenn, og ikke minst meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Som han selv sier, hva er vitsen med å kaste bort tjue år i fengsel for en kjerring, når det finnes så mange andre der ute? Skal jeg tro på det? Men det er klart jeg er redd for å ende most i asfalten en dag. Han har pr dags dato aldri lagt hånd på meg, enda jeg selv har både slått og sparket. Han har tre grader svart belte i kampsport, og kan drepe med et slag, så jeg tror han er litt forsiktig. Men man skal aldri si aldri. Hadde jeg aldri møtt han hadde hele livet vært anderledes. Har aldri vært utro mot tidligere partnere. Hilsen dum, dum dame. Du virker ikke spesielt dum, bare realistisk og faktisk ikke så rent lite kynisk. Tror du på det du sier om at du ikke kan klare deg alene? For noe tull. Selvsagt kan du det. Du framstår som ressurssterk og har alle forutsetninger til å stå på egen bein og skape liv og rammer for deg og eventuelle barn. Har du jobb? Er du under utdanning? Har du lyst til å utdanne deg (mer)? Det er bare din egen fantasi som setter stopper... Nei, skaff deg et godt liv og ikke forbli i et pseudo-ekteskap. Tenk når du blir gammel og ingen vil ha deg - bare kråka Kom igjen nå, da! Ta grepet. Bruk venner, familie, kolleger osv. for støtte. De som er glade i deg, hjelper deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Drit i ham, du greier deg utmerket alene. Litt uvant til å begynne med kanskje, men det går seg fort til, og du kommer til å nyyyte det! Dårlig samvittighet for å være utro skal du ikke ha når han er like ille. Du må ha litt mer tro på deg selv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hvor lenge orker du ha det på den måten - 1 år-10 år-30år? Leve sammen med mannen din som ikke elsker deg. Bare pga økonomiske grunner. Få deg ditt eget liv og dermed kanskje du kan bli lykkeligere og mer selvstendig. Kjærligheten kan komme når som helst, men ofte ikke når man leter etter den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Dersom han er muslim så er vel du det også? Trodde ikke muslimer giftet seg med ikke-muslimer. Siden han vet om dine sidesprang (tror du i alle fall) og ikke gjør noe med, noe som er rart for en muslimsk mann, så kan det bare bety at han ikke bryr seg. Han elsker deg ikke. Du er mer enn hushjelp og noen å ha sex med dersom han ikke får noen andre. Og en kone slik at andre muslimer ikke plager ham. Men siden ingen av dere er bedre/verre enn den andre så skal ikke jeg fordømme noen av dere. Men at du gidder å ha det sånt skjønner jeg ikke. Hvorfor blir du så ulykkelig alene da? Tviler sterkt på det. Men det er vel grunnen til at du holder ut. Du tror du får det enda verre alene. Prøv det en stund. Så treffer du helt sikkert en mann som er mye bedre for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Pooh Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Synes du er flink, jeg. Skikkelig go' jente! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnus Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Du avslutter med å si at du ikke forventer sympati, og jeg må si for min del har du nok ikke min største sympati. Det lukter en stor grad av kynisme i innlegget. Du har blitt ignorert så lenge du kan huske. Hvorfor har du funnet deg i det, ikke minst i begynnelsen av forholdet? Trodde du det ville bli bedre senere? Når dere ble gift? Jeg lurer litt på hva som gjorde deg interessert i utgangspunktet. Du har truffet flere gutter, men ingen kan matche han du har sier du. Og så har du ikke hatt sex med han på tre år, og om jeg forstår deg rett, er det fordi han er ikke spesielt givende i senga. Men, han er maskulin. Sikkert en pen veltrent kropp og fint utseende, samtidig som han er tenkende. Er det mer enn dette som gjør at ingen kan matce han? Er han ellers omtenksom, snill, gir deg frihet (troligvis..) og føler du deg veldig vel sammen med han? Er han spennende? Morsom? "han som begynte med denne dritten. Fløy ute og lot kona sitte hjemme". Hvorfor satt du bare hjemme og ikke ble med ut? Hva skjer når du ber han være hjemme noen helger? Har delvis vært der du er selv. Det å være sammen av økonomiske hensyn er bare tull. Det er mye bedre å ha dårlig råd og trang økonomi enn å være i et elendig forhold med grei økonomi. Du har aldri i ditt voksne liv vært uten kjæreste sier du. Prøv det! Stå på dine egne ben en stund, og ta det videre fra der. Det er kjedelig å være alene, veldig stusselig i begynnelsen. Men så finner man ut at det slett ikke er så galt likevel. Typisk forandres omgangskretsen litt Man går etterhvert noe mindre sammen med vennepar og mer med andre single venner og finner på masse med dem. Man er plutselig ikke alene i verden likevel. Da slipper du å ljuge for de du er ute med og heller spiller med åpne kort. Det er en veldig god følelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-306881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Skill deg i fra ham og skaff deg egen leilighet med økonomisk støtte.Da kan du leve livet fritt og slipper å bli dratt ned i søla av en mann som han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66765-jeg-er-utro/#findComment-312177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.