Gjest Dipsey Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Hei! Ville bare dele dette med alle dere andre som også sliter litt fra tid til annen! Å være sterk... er ikke å løpe raskest, å hoppe lengst eller løfte tyngst. Å være sterk er ikke alltid å vinne, alltid ha rett eller alltid vite best. Å være sterk er å se lyset når det er som mørkest, sloss for noe man tror på, selv om man ikke har flere krefter igjen, se sannheten i øynene, selv om den er hard! Synes dette "Diktet" er så fantastisk. Det beskriver veldig godt det å være sterk. Og nettop det er jo ALLE sammen her i dette forumet! VI ER ALLE STERKE!!! Min spraydag nr 9 i dag...elveblesten er på retretten...heldigvis! Ellers er humøret som det skal være...ganske uforutsigbart ) Men jeg koser meg med hver dag som går, og for hver dag, er enda en dag nærmere DET STORE!! Stor kos fra 0 Siter
Gjest nøffe Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Det var et fint dikt,takk for at du skrev det her så vi også kan lese det. Godt å høre at elveblesten din er på vei vekk og at det mer spennede kommer nærmere for hver dag. Ha en fin kveld. 0 Siter
bobla1365380358 Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 hei dipsey kjempefint dikt! så fint at elveblesten har gitt seg, har hatt det selv, men ikke i denne sammenhengen,,,er veeeldig ubehagelig! lykke til videre mvh 0 Siter
Margreth Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Ja, det er et fint dikt Dipsey. Lykke til videre med forsøket ditt! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.