Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

jeg er på dag 4 av spraying og merker ingenting enda. Kjenner stadig vekk etter om jeg merker noen forandringer, men kroppen har ikke sagt i fra enda.

Jeg har fått time til ultralyd den 22. august, dersom jeg har fått mens, og da blir det uthenting rundt 2 til 5 september.

Kjenner du noe? Annet enn elveblesten, som absolutt er en ubehagelig opplevelse.

Jeg merker at jeg blir mer og mer spent for hver dag som går, snart, snart har jeg kanskje egg plassert i livmoren min som kanskje vokser seg stort.

Vi får håpe at "den blå bølgen" som det skrives om slår over oss alle sammen.

Kos,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66779-fisk69-og-maye/#findComment-306189
Del på andre sider

Gjest Dipsey

Hei,

jeg er på dag 4 av spraying og merker ingenting enda. Kjenner stadig vekk etter om jeg merker noen forandringer, men kroppen har ikke sagt i fra enda.

Jeg har fått time til ultralyd den 22. august, dersom jeg har fått mens, og da blir det uthenting rundt 2 til 5 september.

Kjenner du noe? Annet enn elveblesten, som absolutt er en ubehagelig opplevelse.

Jeg merker at jeg blir mer og mer spent for hver dag som går, snart, snart har jeg kanskje egg plassert i livmoren min som kanskje vokser seg stort.

Vi får håpe at "den blå bølgen" som det skrives om slår over oss alle sammen.

Kos,

Hei.

Vet enda ikke når jeg skal på ul. Når vi var til kontroll ble det påvist pcos, så jeg må inn når jeg får mens. Regner vel med at det skjer noenlunde samtidig som med dere.

Ja, hetetokter, og humørsvingninger har jeg også.

Mannen prøver så godt han kan å oppmuntre, men tror ikke han synes det er lett...

Ja, den blå bølgen den kommer til oss også...

Vi får følge med hvordan det går med hverandre....

stor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66779-fisk69-og-maye/#findComment-306250
Del på andre sider

Hei.

Vet enda ikke når jeg skal på ul. Når vi var til kontroll ble det påvist pcos, så jeg må inn når jeg får mens. Regner vel med at det skjer noenlunde samtidig som med dere.

Ja, hetetokter, og humørsvingninger har jeg også.

Mannen prøver så godt han kan å oppmuntre, men tror ikke han synes det er lett...

Ja, den blå bølgen den kommer til oss også...

Vi får følge med hvordan det går med hverandre....

stor kos fra

Jeg har humørsvingninger jeg også,enda jeg har spraystart den 18 august...hehe.Syntes synd på stakkar`n jeg bor sammen med,det er ikke greit.Og hvordan vil det gå når det blir enda værre når jeg begynner med spray,stakkar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66779-fisk69-og-maye/#findComment-306361
Del på andre sider

Gjest Dipsey

Jeg har humørsvingninger jeg også,enda jeg har spraystart den 18 august...hehe.Syntes synd på stakkar`n jeg bor sammen med,det er ikke greit.Og hvordan vil det gå når det blir enda værre når jeg begynner med spray,stakkar.

Heisann...

Kan bli litt tullete sånn i forkant av medisinstart tror jeg. Det ble jeg også det :o)

Er det første gangen for dere også??

Kanskje vi må starte en "førstegangsklubb" hehe!

Hvor skal dere ta forsøket? Og om jeg får spørre, hva er problemet??

Vi skal til Riksen, han har litt lite antall, men det har bedret seg med inntak av masse vitaminer og mineraler. Når vi var til forundersøkelse, ble det oppdaget PCO hos meg...så det hjelper vel ikke når vi har prøvd naturlig måte...

Ha ei fin helg...

kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66779-fisk69-og-maye/#findComment-306768
Del på andre sider

Heisann...

Kan bli litt tullete sånn i forkant av medisinstart tror jeg. Det ble jeg også det :o)

Er det første gangen for dere også??

Kanskje vi må starte en "førstegangsklubb" hehe!

Hvor skal dere ta forsøket? Og om jeg får spørre, hva er problemet??

Vi skal til Riksen, han har litt lite antall, men det har bedret seg med inntak av masse vitaminer og mineraler. Når vi var til forundersøkelse, ble det oppdaget PCO hos meg...så det hjelper vel ikke når vi har prøvd naturlig måte...

Ha ei fin helg...

kos fra

Ja det blir første forsøk dette.

Vi gjør det på Ullevål.

Når vi var på sykehus på Gjøvik og tok prøver og slikt sa de at han har litt lite antall sperm og at jeg har skjelden eggløsning og at når vi tok prøver på hvor langt oppi spermen hadde kommet etter samleie var de ikke langt nok oppi.

Så ble vi henvist til IVF på Ullevål og der sa legen at han syntes prøvene på sperm var fine,det var de samme prøvene.Og jeg brukte den minste dosen pergotime og fikk eggløsning.Og når jeg fortalte om spermen i skjeden sa han at det var ikke noe å tenke på for det måtte gå flere timer før en undersøkelse etter samleie.Så den var ikke så viktig.Så det er vel meg det er noe med at jeg får ikke eggløsning,men tror det har skjedd noen ganger da.

Vi fikk så dårlig informasjon på Gjøvik,legen sa ingenting om samleie når jeg gikk på de forskjellige medisinene for å få eggløsning.Så vi gjorde det ikke slik vi skulle da.Det har irritert meg hele tiden.Det kunne jo ha gått kanskje,legen satte prosasi på meg men fikk ingen info om noe.Grrr....

Jeg håper det går første gangen,det ville vært wow..

Klarer ikke å tenke på at vi kanskje skal bli gravide,det er så uvirkelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66779-fisk69-og-maye/#findComment-307403
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...