Gå til innhold

Hvordan la meg "oppdages" på nytt?

Anbefalte innlegg

Gjest førdetgårskikkeligskeis

Den første forelskelsen er over, mildt sagt, godt hjulpet av en masse krangling om bagateller, og at jeg har vært neddynget i andre problemer. Utgangspunktet er gulle godt -vi var gode venner før det ble noe mer, så jeg synes det er synd om dette skal være nok et forhold som går dunken etter den første forelskelsestiden. Jeg prøver å få det på beina igjen, men prøver sikkert på feil måte. Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg trodd han var utro etter noter, der han sitter i sin egen verden, er oppfarende, vil sove med en gang han legger seg, og plutselig har begynt å være mye mindre sammen med meg og mer sammen med "andre". Han er vel bare lei, men han vil heller ikke gjøre det slutt. Så nå må jeg finne en måte å bli litt interessant i hans øyne igjen :-) Idéer? (En idé vil kanskje være å være litt "Opptatt" og ikke fullt så tilgjengelig hele tiden, men det blir en hårfin balansegang - jeg vil jo ikke få han så mistenksom at det slår negativt ut. En annen idé er selvfølgelig den med undertøy og lys og kveld alene hjemme, men for at ikke alt skal være samme tralten neste dag, må jeg gjøre noe mer...skjønner?:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66814-hvordan-la-meg-oppdages-p%C3%A5-nytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Vil anbefale deg å lese innlegget ditt en gang til.

Du skriver at du kanskje skal litt "opptatt". Det er jo det han gjør nå. Synes du det er bra? Hvis ikke hjelper det veldig lite om du også gjør det samme. Det vil jo bare fjerne dere mer fra hverandre.

Tror heller du må gjøre det motsatte. Gjør deg uimotståelig for han. Kjøp noe sexy undertøy og klær og forfør han. Ikke la alt være opp til han. Du fanger som kjent flere fluer med honning enn med edikk.

Vis han at du virkelig liker det når dere har en romantisk kveld. Si det rett ut. Så kanskje han skjønner at han bruker for lite tid på deg. At han ikke viser nok interesse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...