melankolsk Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Shit! Nå ble jeg inspirert av belønnesegselvfortrening-maten din *gumler maissjokolader* Jeg har jo også trent; har duppet stortåa i vannet i flere dager. 23 grader og mange dupp:) Et lite glass cognac og et stort glass øl kanskje? Gave? ET-greia til Amiga? Nei, jeg er bare glad for besøk jeg. Men ikke hvis du er god i Monopol. For det er jeg helt rævva i. Ble jo totalt utspillt av noen små guttunger heromdagen. Traumatisk. Ja, det er viktig å belønne seg selv Sportye jenter faller i min smak =p Et par eller fem er ikke å forakte det heller Uff, den Amiga-greia der så jo ut som et monster! Ikke faen om jeg hadde kjøpt den! Monopol... Spørs om jeg spiller skjorta av deg der 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66831-problem/page/2/#findComment-307771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Ja, det er viktig å belønne seg selv Sportye jenter faller i min smak =p Et par eller fem er ikke å forakte det heller Uff, den Amiga-greia der så jo ut som et monster! Ikke faen om jeg hadde kjøpt den! Monopol... Spørs om jeg spiller skjorta av deg der "Sportye jenter faller i min smak =p " Du trenger ikke rekke tunge til meg for jeg trener sikkert mer enn deg;) Jo, den ET-greia så litt skummel ut. Kan jo begynne med å ha et bilde av den på kjøleskapdøra sånn at jeg venner meg til den først *fnis* "Monopol... Spørs om jeg spiller skjorta av deg der " Genser. Får se da vettu;) Ble forresten litt deg heromdagen; var på Jan Eggum-konsert og ble så melankolsk at det måtte to tequila til for å komme i likevekt igjen:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66831-problem/page/2/#findComment-307773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melankolsk Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 "Sportye jenter faller i min smak =p " Du trenger ikke rekke tunge til meg for jeg trener sikkert mer enn deg;) Jo, den ET-greia så litt skummel ut. Kan jo begynne med å ha et bilde av den på kjøleskapdøra sånn at jeg venner meg til den først *fnis* "Monopol... Spørs om jeg spiller skjorta av deg der " Genser. Får se da vettu;) Ble forresten litt deg heromdagen; var på Jan Eggum-konsert og ble så melankolsk at det måtte to tequila til for å komme i likevekt igjen:) Trener mer enn meg? Nå må du da ikke gape over for mye da, kjære deg *være selvsikker* Spørs om appetitten er den samme etter du har sett den dingsen på kjøleskapsdøren da. Godt slankemiddel kanskje..? Samma hva du har på deg vel, av går det uansett! Jeg begynte faktisk min tid her rett etter det ble slutt i et forhold jeg hadde trua på (Dumme meg) Jeg er ikke det nå lenger da, men ville vært synd å bytte nick nå som jeg har blitt varm i den trøya du ikke har... mvh din venn, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66831-problem/page/2/#findComment-307791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Trener mer enn meg? Nå må du da ikke gape over for mye da, kjære deg *være selvsikker* Spørs om appetitten er den samme etter du har sett den dingsen på kjøleskapsdøren da. Godt slankemiddel kanskje..? Samma hva du har på deg vel, av går det uansett! Jeg begynte faktisk min tid her rett etter det ble slutt i et forhold jeg hadde trua på (Dumme meg) Jeg er ikke det nå lenger da, men ville vært synd å bytte nick nå som jeg har blitt varm i den trøya du ikke har... mvh din venn, Jeg slokna visst.. *bredt morgensmil* Du ble da tøff i trynet av all sjokoladeisen -det skal du ha! Jeg slår deg i yatzy selv om du spiller klærne av meg i monopol vettu;) "da ikke gape over for mye da," Jeg gaper da aldri over for mye? *flire* Da jeg prøver å legge på meg, så da har du kanskje rett i at jeg bør fjerne bildet.. Må finne noe inspirerende som øker apetitten. Hm. Hva skulle det være. Så nicket er noe misvisende? Jo, du virker ikke fullt så deppa nå nei;) mvh ditt kjære 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66831-problem/page/2/#findComment-307926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.