Gå til innhold

Anbefalte innlegg

- like mye som gutter, tror jeg. i hvert fall gjør jeg det. tenker på sex hele tiden, hver dag. idag for eksempel, var jeg helt overkåt. lå på stranda i en liten bikinitruse og fantaserte om at en av guttene skulle komme bort og begynne og slikke meg... mmmmhh, det er deilig med fantasier! at gutter er mer opptatt av sex - må være en myte. eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66833-jenter-tenker-p%C3%A5-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å høre du har fantasier. :)

Jeg tror òg det er bare en myte at jenter tenker mindre enn oss gutta på sex. Forskjellen ligger kanskje i at dere gjerne har detaljerte fantasier, mens vi har en mer 'inn og ut'-tankegang. Det er ikke rent ofte jeg hører om pikefantasier som går langt utover hva jeg i mine villeste drømmer ikke kunne ha kommet opp med. :)

Jeg tror òg det er bare en myte at jenter tenker mindre enn oss gutta på sex. Forskjellen ligger kanskje i at dere gjerne har detaljerte fantasier, mens vi har en mer 'inn og ut'-tankegang. Det er ikke rent ofte jeg hører om pikefantasier som går langt utover hva jeg i mine villeste drømmer ikke kunne ha kommet opp med. :)

jeg er enig med petter smart- vi har mye og deilige fantasier,men hvis det vi fantaserer om virkelig hadde skjedd,hadde vi ikke synes det var så kult likevel.I alle fall ike de mest ektreme fantasiene...

Gjest Miss77

Jeg er også VELDIG opptatt av SEX!! Er kåt omtrent hele tiden! I hvert fall nå i sommervarmen... :-)

Har fått meg en fantastisk elsker/kjæreste, og vi har sex overalt når som helst... ;-)

(Men nå har han dratt hjem til Nordland for nesten to uker... Snufs...)

Jeg føler meg nesten som en nymfoman, men så lenge det ikke går negativt utover noen, så er det jo bare deilig! :-)

Klem

Annonse

Gjest Signatur

Jeg er gutt og har svært sjelden "inn-og-ut" fantasier. At mange gutter bare har det, er litt synd. Jeg har lest minst like mange _gode_ erotiske noveller skrevet av menn som av kvinner, så vi kan fantasere vi også - takk og pris.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...